Opstillingsmøde, workshop og ekstraordinær generalforsamling

Opstillingsmøde

Det er ikke længe til KV17, og det betyder at vi skal have vores liste på plads.
Der indkaldes derfor til opstillingsmøde lørdag d. 19. august kl. 14.00 på Bispen i Haderslev.
Kandidater til Alternativet Haderslevs liste er Frank Truelsen, Holger Eskildsen og Rune Hansen. Opstillingsgrundlag for de tre kandidater kan findes herunder.
Det er ærgerligt at det ikke er lykkedes at opfylde vores ambition om en lige kønsfordeling! Derfor vil jeg endnu engang opfordre til at indsende opstillingsgrundlag til haderslev@alternativet.dk
Hvis der modtages yderligere opstillingsgrundlag, vil de blive udsendt til kommuneforeningen inden opstillingsmødet!

Opstillingsgrundlag Frank.pdf (83.6 KB)
Opstillingsgrundlag Holger.pdf (383.4 KB)
Opstillingsgrundlag Rune.pdf (561.2 KB)

Ekstraordinær generalforsamling

Efter opstillingsmødet afholder vi en kort ekstraordinær generalforsamling, hvor eneste punkt på dagsordenen er at bestyrelsen konstitueres.
Anders Møller har ønsket at udtræde af bestyrelsen.

Dvs. bestyrelsen består af:
Holger Eskildsen
Marie Gregersen
Frank Truelsen
Karen Bjerre

Kommunalpolitisk workshop

Vi slutter dagen med en kommunalpolitisk workshop, hvor vi vil arbejde med vores lokalpolitik.
Har du noget du finder vigtigt, eller idéer til vores politik, vil vi meget gerne modtage forslag og input på haderslev@alternativet.dk
Herunder finder du et udkast, som kan bruges som inspiration til vores lokalpolitik.
Kommunalpolitik - udkast.pdf (104.3 KB)

Vi håber du har tid til at deltage - det blir´ en spændende eftermiddag!

På bestyrelsens vegne
Kærligst

Frank Z. Truelsen
frank.truelsen@alternativet.dk
T. 6171 4034

Argh, jeg har ikke mulighed for at deltage, da jeg er i Tyskland for at deltage i Velothon Hamburg :frowning:

Hej Rune
Det er sgu uheldigt…
Har du mulighed for at lave en kort video el.lign på ca 2 minutter, hvor du præsenterer dig selv?
Så skal vi nok få det tel at lykkes :slight_smile:
vh
Frank