Opstillingsmøde, valgfest og kommende aktiviteter

Kære alle medlemmer

Så er valgkampen i gang for fulde blus. Og det lysner jo for partiet. Det vil vi fejre med en kæmpe valgfest den 1. November på Brunshåbs Gl. Papfabrik Vinkelvej 93b i Viborg. Der vil blive serveret dejlig vegansk mad og der vil selvfølgelig være en storskærm, så vi kan følge slagets gang. Nærmere information og tilmelding ( af hensyn til maden) vil blive udsendt, når dagen nærmer sig. Men reserver aftenen.

Kalenderen med de forskellige valgaktiviteter er ved at blive udarbejdet og der vil med jævne mellemrum blive udsendt nyhedsbreve med orientering om de kommende valgaktiviteter. Og kender I til arrangementer, hvor det vil være fint, at Alternativet er synlige, så giv mig lige et praj. Vi får selvfølgelig mange henvendelser, men derfor kan det jo godt ske, at vigtige arrangementer “smutter”. Indtil videre er følgende planlagt :

Gadeaktivitet på torvet i Silkeborg i dag fredag fra kl. 15.00.

Gadeaktivitet i Viborg fra 10.30 - 11.30 med fokus på syriske flygtninge ( herefter plakatophængning i hele storkredsen)

Lørdag den 8. kl. 20.00 er der formelt digitalt opstillingsmøde for Ellen Frydendal, som har valgt at opstille til Folketinget og det skal efter vedtægterne formelt godkendes på et opstillingsmøde. Til de af jer, som ikke kender Ellen kan jeg fortælle,at hun er en kendt og meget respekteret fortaler for modstanden mod hærvejsmotorvejen og forperson i foreningen : “ Grønne veje til Viborg “:green_heart:

Jørn Grønkjær, tidligere turistchef i Viborg, stiller også op💚

Tirsdag d. 11 er Stine Isaksen i P4 med præsentation af partiet om morgenen

Tirsdag deltager Stine i en klimadebat på Biblioteket i Silkeborg kl 16.30

(5) EN GRØN, RETFÆRDIG FREMTID - VÆLGERMØDE | Facebook

Onsdag d.12. kl.20 er Stine Isaksen, HC Molbech og Joachim Plaetner ( fra Nordjylland) i Tv Midtvest i “Mød partierne”

Opstillingsmødet bliver digitalt: Mødelink_her

De bedste hilsner Storkredsbestyrelsen
:green_heart:Lars Holstein

1 Synes om

Jeg kan virkelig godt forstå, at I allerede byder til valgfest - set i lyset af det hold I har sat - Tillykke med det! Det lyser op! :sparkler: