Opstillingsgrundlag til bestyrelsen i Alternativet Halsnæs

Kære alle medlemmer af Alternativet Halsnæs,

Her får I de 3 tilsendte opstillingsgrundlag til bestyrelsen:

Mariane Lunden:
Jeg, Mariane Lunden Jacobsen stiller mig gerne igen til rådighed som bestyrelsesmedlem i Alternativ Halsnæs.
Jeg vil fortsat involvere mig i den lokalpolitiske dagsorden for både naturen, klimaet, boliger og byggeri - og ikke mindst trivslen for borgerne i Halsnæs.
Derudover vil jeg selvfølgelig følge det landspolitiske, så vi i Halsnæs fortsat er en del af det store fælles.

Vh Mariane

Nanna Høyrup:
Kære medlemmer af Alternativet Halsnæs

Sidste år da jeg stillede op til bestyrelsen skrev jeg nedenstående.

"Jeg vil gerne fortsætte som bestyrelsesmedlem i Alternativet Halsnæs lokalafdeling. Mit fokus er fortsat på det lokale engagement på områder der handler om naturens og menneskers trivsel, også forbundet med det landspolitiske.

Alternativets synlighed i kommunen, er vigtig. Vi bidrager med nysgerrighed og nye idéer, og værner også om det som gør vores egn så attraktiv. Her især med fokus på naturen og menneskers trivsel. Begge har brug for vores stemme."

De ord beskriver fortsat hvorfor jeg gerne vil fortsætte i bestyrelsen i Alternativet Halsnæs. Jeg håber på jeres opbakning.
De bedste hilsner
Nanna Høyrup

Mette Jessen:
Ganske kort, så vil jeg gerne bidrage aktivt til at fremme alternativets ideer og politik på et konstruktivt og indledningsvist lokalt plan. Jeg tænker, at jeg via bestyrelsesarbejdet kan være med til at fremme den lokale tilslutning, herunder bidrage på ideplan, men også rent praktisk (jeg kommunikationsuddannet og har mangeårig presseerfaring mv.). Jeg er åben for at bidrage hvordan jeg end kan.

Tak for at stille jer til rådighed. Vi ses til årsmødet den 14 marts kl 19 i Paraplyen i Frederiksværk, hvor vi netop skal vælge vores kommende bestyrelse. Vi glæder os til at se jer :four_leaf_clover:

Mvh Bestyrelsen Å Halsnæs