Opstiller du til bestyrelsesmedlem eller forperson ?

HUSK…
På årsmødet d. 27/2-2018 som afholdes på Kolding Bibliotek, skal der vælges forperson og medlemmer til bestyrelse.
ALLE medlemmer der ønsker at opstille til de poster SKAL INDEN d. 29/1-2018 kl. 24.00 have sendt en opstillingsbeskrivelse til mail:
kolding@alternativet.dk
Dette gælder for ALLE, både for nye som nuværende bestyrelsesmedlemmer og for personer som stiller op som forperson.

Med venlig hilsen
John F. Thomsen
Forperson

Et svar igen, igen… Jeg ser ikke nogen åbenhed ift. beslutning og måde at gøre bl.a. ift. et valg kommunal Kolding kommune. At tilbagelænet, selvtilfreds og selvfed, John F. og hans bestyrelse. Dvs. det giver ikke god mening, atmøde op og blive jordet igen, igen vel… At det svære mht. en korrekt kommunikation, kant god til øvrige partier og vigtig for mig: Synlighed.! Det er IKKE dette John F. og hans bestyrelse vil, kommunikation, kant, karma, kærlighed og synlighed er vel præcis formuleret. Derfor igen, det giver ikke mening, for mig at deltage lokalt Alternativet Kolding arbejdet. God Dag!

Jan hvad er det du vil og hvad er det du mangler åbenhed om?
Og så bør du finde en anden “tone” i din kommunikation, hvis jeg skal fortsætte med at bruge tid på det du skriver. Der er ikke nogen af os i bestyrelsen der er “selvfede, selvtilfredse eller tilbagelænede” Det kan fint være du er uenig i nogle af de beslutninger vi i bestyrelsen har truffet ol. Men hvorfor kommer du så ikke når vi invitere til samtale, dialog og åbenhed?

1 Synes om

Ja til, + 50 år og nej til, at gå rundt om den varme grød. . Jeg synes, jeg er god til at sige tingene, til rette vedkommenden. Og ansigt til ansigt om muligt, som en + 50 år jeg er… Jeg håber det giver mening… Og tror ikke, vi kan ikke komme det nærmere. Jeg tror forskel januar 2018, er store… Jan

Jeg vil lige en orientering ift. hvad jeg gør ift. Alternativet.

En + 50 år og nej til, at gå rundt om den varme grød. .

Jeg synes, jeg er god til at sige tingene, til rette vedkommenden.

Og ansigt til ansigt om muligt, som en + 50 år. Men har valgt et,

fra - vælger selv, en situation der kan give mig god mening. Og

omkring lokalt Kolding afdeling, kan og skal ny situation ny

vilje og handling ift. at vinde valg år 2021. Dvs. kan og skal ny,

bestyrelse formand, før end jeg tror på, at vinde valg år 2021…

Jan

Jan, du har dine meninger og dem har du al mulig ret til at forsvare. Jeg håber så bare på at du vil benytte dig af muligheden for at møde op på diverse møder, medlemsmøder som bestyrelsesmøder. Den første mulighed har du til 7/2 hvor der er bestyrelsesmøde eller d. 27/2 hvor der er Årsmødet og der fremføre dine meninger.
Da du selv værdsætter Alternativets værdier, vil jeg vil henstille til at du selv holder dig til Alternativets værdier og afholder dig fra at fremføre dine tanker ledsaget af personlige fornærmelser.
Kæmp for dine ideer, søg opbakning og søg dem gennemført, men på demokratisk vis.

1 Synes om

Jeg kan ikke har bestemt IKKE brug for flere skriv: Læs forsvarstaler… Og jeg vil gerne al held og lykke

med at ændre på bestyrelsen valgt attitude ved formand, Det tror jeg besemt ikke på… Kære

tag ansvar og ejerskab valg resultat nov. år 2017… At lokalt afdelingen vil, have at år 2021 en

kommunen borger Kolding ændre holdninger, ift. valg af og vil et valg resultat… Valg til Kolding

kommune bestyrelse tror jeg dette kræver en anden, attitude ved formand. En attitude, jeg vil mene

med et godt nu-dansk ord hedder: Selv-fed! Men igen blot en senior borger + 50 år, der IKKE hel

forstå: Forsvarstale-skrivene. Jeg vil, lokalt Kolding Alternativet, det bedst og vinde valg Kolding…

1 Synes om

06.02.2018… Og aften møde lokalt bestyrelsen Kolding. Jeg vil det bedst for Kolding kommune ift. grøn bæredygtig omstilling politik og dvs. Alternativet politik. Men ser ikke 2018 - 2019, undertegnet medlem Kolding kommune, deltager aktiv frivillig. Det jeg gør er at søge opstilling, Østjylland. Jan