Opfølgning af Pol-Lab møde 17 juni på Blågårdskirken

Hej. Jeg var til politisk labaratorium møde d. 17 juni (dagen før valgaftenen) i Blågårdskirken.
Der var pænt fremmøde og der kom mange interessante forslag frem.
Jeg synes at der skal følges op på det.
Opsumering af hvad vi kom frem til, og evt. tilføjelser.
Endvidere kunne man diskutere om man ikke skulle lave et pol-lab der fortløbende diskuterede kulturpolitik i alle ender og kanter f. ex. 1 gang ugt.
Anyone?
Claus.

Vi skulle nok prøve at tagge dem, der var tovholdere på mødet. Ellers er det ikke sikkert, at de ser denne besked. Ved du, hvem det var?

Desværre ikke. Jeg måtte gå ca. 10 min. før mødet var slut. Jeg efterlod navn og mail til gruppen. That’s all.

Ok - det kan være @madsringblom ved mere?

Jeg har lige fået oplyst at Steen Meyer er tovholder for de politiske labaratorier.
Jeg kontakter ham snarest.

Nu er @slmeyer i hvert fald gjort opmærksom på tråden.

1 Synes om

Jeg er ikke klar over hvem der stod for arrangementet, findes ikke i kalenderen og google hjælper heller ikke :wink:
Jeg prøver at undersøge sagen og ser om vi kan få en opsamling og videreførelse her

1 Synes om

Jeg er lige kommet på dette forum og har lige opdaget jeres kommentarer. Jeg arrangerede det sammen med Martin Garcia, Johannes Trägårdh Jensen, Jacob Fuglsang Mikkelsen og Bettina Etake. :slight_smile: Jeg er i London lige nu uden meget internet, men jeg skriver lidt senere så snart jeg har lidt mere tid og internet.
kærligst,
Tanja Zapolski

3 Synes om

Fino… ! :smile:

Underret gerne mig også - jeg er udøvende og meget interesseret i hvordan samfundet lokalt/ nationalt/ globalt forholder sig til kunst… eller Kunst kunne man jo også skrive, når det nu betyder meget for én :wink:

Kh Michael

Øh… ja, det er nok ikke muligt at komme videre med dette siden ingen svarer. Lidt ægeligt… :yum:

1 Synes om

Ja, temmeligt ærgeligt når man interesserer sig for kulturpolitik. Et Pol-Lab møde er ikke meget værd, hvis konklusionerne fra det ikke deles med en større kreds.

Omvendt synes jeg ikke ugentlige Pol-Lab møder om samme emne giver mening i forhold til den oprindelige ide om de politiske laboratorier. Så ville det nok være mere givende, hvis man tager drøftelserne et sted som her, hvor alle kan se og kommentere.

Hej @Tanja, er du kommet mere online?
Prøver også at få fat på Martin, for at se om vi kan få lagt noget op fra dagen

Kh. Steen

Er du sikker på, du vil vække dette emne til live igen, bliver jeg spurgt.
Ja det vil jeg gerne. Jeg ved ikke, hvor I er nået til. Men vil gerne være med til at rejse debat om en kulturpolitik som omfatter både kulturen og kunsten. Måske I har udviklet noget, jeg har overset. Tænker på, om det kan være en god ide, at lave polaer i hele landet om emnet? Det er jo set før i andre sammenhænge? Jeg er nyt medlem af politisk forum og vil gerne være med til at igangsætte debatter og ikke blot afvente, at noget bliver sendt ind til behandling i politisk forum Rasmus Nordquist er ordfører på området, et samarbejde med ham vil være helt fint.
Ruth