Og såå aktuel udenrigspolitisk. NEJ til både: Kina og U.S. total menneske fjern politik tænker jeg…

"Og såå aktuel udenrigspolitisk. NEJ til både: Kina og U.S. total menneske fjern politik tænker jeg…

Og såå en Anders Fogh, der vil Danmark og et ansvar ift hans, at sælge ud danske interesser og udenrigspolitik… En Lars Løkke, der IKKE har faktuel ingen dansk ambition udenrigs og indenrigs politisk. Og såå en der spiller rolle-spil socialdemokrat fru Helle Thorning og hr. Bjarne Corydon der vil mere liberal konservative politik Danmark. Og uden interesse udenrigs og indenrigs politisk. Det er IKKE ok, at enten U:S: eller Kina bestemmer dansk udenrigspolitik på 20. år… Og at politiker der vil dette, IKKE tage ansvar og stå på mål ift. vi vil U.S. og Kina. Dvs. IKKE en egen dansk politiks udenrigs, og såå også vil dette ansvar offentligt, vores danske interesser og politik udenrigs-politisk. Ja tak den gode danske udenrigspolitik i Danmark… Det VIL være godt, europæiske dansk politik… Der var en dansk statmister Anker Jørgensen, der ville Danmark og sagde nej Vietnam - krig. Og NEJ til både: Kina og U.S. total menneske fjern politik tænker jeg…Her må Alternativet gerne deltag og have politisk, der vil mennesker i Kina, U.S. og hele verden i tanke og handling. God Jul!"