Nyt fra spidskandidaten

Kære medlem

Som spidskandidat for hele Nordjylland vil jeg gerne ønske dit et rigtig godt nytår :clinking_glasses:
Et nytår, der står i valgkampens tegn, og Danmark har så megen brug for, at vi får et godt valg. Klima, natur, ærlighed og medmenneskelighed har brug for Alternativet.

Vi skal have udbredt vores budskaber, og det håber jeg, du vil hjælpe med. På Alternativet Nordjyllands facebookside kan du se filmene “en politik om dagen”, så du kan bliver lidt klædt på

Jeg kommer også gerne på besøg til en kop te, og vi kan snakke politik - du sætter dagsordenen. Du må gerne invitere et par kollegaer eller venner med. Jeg tager boller med :grinning:

Vi kan vinde valget, hvis vi samarbejder, og hjælper hinanden.
Vi har ikke en masse penge, men en masse energiske medlemmer, sympatisører og gode ideer.
Og så har vi 8 engagerede kandidater.

Du har flere muligheder for at bidrage:

  • www.alternativet.dk kan du tilmelde til med forskellige hjælpefunktioner, stort som småt.
    Sekretariatet deler informationerne ud til lokalområderne.

  • Du kan like, kommenter og dele vores opslag på facebook Alternativet Nordjylland og på
    og min politiske side. Se f.eks. vores film “En politik om dagen”.

  • Vi skal skabe opmærksomhed. Vil du have et klistermærke til din bil, som du sætter på, når valget bliver udskrevet?
    Det er 30x40 cm, og skader ikke bilen. Se nedenfor.

  • Vi får foldere fra Landssekretariatet, som skal husstandsomdeles, når valget er udskrevet. Vil du
    hjælpe i dit område.

  • Vil du allerede nu have nogle af mine foldere til uddeling i dit områder.

Hvis du ønsker en eller flere af delene bliver de afleveret hos dig. Skriv dit svar nederst på siden eller ring til mig på 41171899 eller mail til susanne.zimmer@alternativet.dk.

Sammen med lokalforeningerne og frivillige, er vi allerede i fuld gang med aktiviteter og planlægning.
Har du lyst til at være med, så sker der en masse, bl.a. dette:

  • Du har mulighed for at deltage i virksomhedsbesøg i Naturlig Beklædning ved Mariagerfjord søndag den 20.januar kl. 13-15. Skønt bæredygtigt tøj og garn. Husk at tilmelde dig. Naturlig beklædning åbner gårdbutikken og inviterer på kaffe
  • Den 28.januar kl. 16.30-17.30 kan du tilmelde dig en lille intim EU debat med mig på Vesterbro 57 i Aalborg (Alternativets partilokale). Det er del af projektet www.vivileuropa.dk og kræver også tilmelding, da vi max skal være 6 personer.
  • Den 29.januar kl. 19-20 er der besøg på Crestwing, som i efterår søsatte det første anlæg, der producerer bølgeenergi. Et mega spændende projekt med en stor fremtid. Også her skal du tilmelde dig. Naturlig beklædning åbner gårdbutikken og inviterer på kaffe

Jeg glæder mig til at skrive til dig igen, og du er også meget velkommen til at skrive til mig.

De bedste alternative hilsner

Susanne Zimmer
Tlf 41171899
susanne.zimmer@alternativet.dk
www.s-zimmer.dk