Kære medlemmer af Allerød-Rudersdal lokalforening!
På lørdag er der halvårsmøde i Odense. Se begivenheden her
Jeg kører fra Holte kl. 7, men tager hjem igen kl. 15 grundet 75 års fødselsdag i vennekredsen.
Hvis du vil køre med mig, kan du ringe til mig på 41160752.
Ved folkemødedagen på Havarthigården havde Å en stand bakket op af vores folketingskandidat Nanna Høyrup fra Halsnæs. Birgitte Kehler Holst, som for øvrigt er vokset op i Øverød ikke langt fra, hvor jeg bor i dag, holdt et glimrende oplæg om kommunal Doughnutøkonomi. Hun sidder i borgerrepræsentationen i Kbh.
Derudover har jeg desværre kun en dårlige nyhed. Vores kommunale kandidat i Rudersdal, Nikolaj Dam Nyholm, har trukket sig grundet sin arbejdssituation. Det betyder, at Å ikke stiller op til Kv25 – med mindre der findes et medlem eller et kommende medlem, der vil stille sig til rådighed som aspirant. Der kan tilbydes massiv støtte og også flere, der gerne stiller op på listen, hvis der er en spidskandidat. Så kontakt mig gerne, hvis du vil høre mere.
I Allerød er der heller ingen aspiranter – endnu.
Mit arbejde som forperson for lokalforeningen er derfor meget begrænset. Jeg er ikke god til at arbejde uden nogen at samarbejde med. Jeg lægger mit arbejde for Å i Nordsjællands Storkreds og i Det sociale Maskinrum på Christiansborg.
Det ville være så dejligt, hvis op til tre af jer vil køre med til halvårsmøde på lørdag, så vi kan få en god snak og en fælles oplevelse.
Bedste hilsner, Christa If Jensen, forperson Allerød-Rudersdal.