Nyhedsbrev

Kære medlem af Alternativet Vordingborg
Som skrevet i sidste nyhedsbrev afholdes der møde med kandidater til posten som ny politisk leder på fredag den 24 januar mellem 19 og 21.30 på Marienberg skole Parkvænget i Vordingborg.
Det nye er at det er lykkedes os at samle alle kandidaterne til en spændende debataften hvor I som medlemmer skal afgøre hvem I skal stemme på den 1 februar.
Vi håber at se jer til en oplysende præsentation og debat.
Vel mødt
Ann

1 Synes om

Hej Ann. Jeg har ikke mulighed for at deltage da jeg arbejder fast fredag aften. Vil der være en anden måde at se/høre mødet efterfølgende? Bh Anne

Hej Anne
Undskyld jeg har først lige set din besked, du kan altid skrive til mig på messenger hvis du vil have et hurtigere svar :blush:

Mødet blev ikke streamet men jeg vil sige at jeg var så sikker på hvem jeg skulle stemme på inden og de er super kvalificerede alle 6 så nu er det faktisk blevet sværere.

Ærgerligt du ikke kunne deltage - håber du kommer til landsmødet på næste lørdag

Bedste hilsner

Ann

Desværre kan heller ikke deltage på lørdag - in person. Men jeg deltager selvfølgelig i den digitale afstemning :slightly_smiling_face: Jeg tror også at jeg ved hvem jeg stemmer på, omend det er lidt svært at finde alle kandidaters valgopslag og jeg stadig mangler at læse to. Men der er jo nogle dage endnu :wink: Bedste hilsner Anne