Nyhedsbrev januar

Kære medlemmer i Svendborg Kommune

Med årsskiftet vel overstået går vi nu et travlt forår i møde - vi glæder os til både Eu- og folketingsvalg. I den forbindelse skal vi naturligvis både på gaden, afholde valgmøder, hænge plakater op og der bliver god brug for din hjælp på alle fronter. Vi er lige nu ved at samle et hold aktivister til opsætning af plakater m.m. (meld dig gerne til beggertsvej@gmail.com eller undertegnede) - der vil løbende komme flere opgaver.

Bestyrelsen er for tiden optaget af nødvendigt bestyrelsesarbejde, feks formulering af forretningsorden og konflikthåndtering, økonomi m.m. Vi arbejder med de organisatoriske udfordringer generelt i Alternativet, men har også fokus på øget kontakt og aktivitet med medlemmerne, herunder oprettelse af egen hjemmeside.

Og så vil vi gerne møde dig :wink:

Vi afholder derfor åbne bestyrelsesmøder månedligt og desuden støttegruppemøder omkring byrådsarbejdet. Derudover er der mulighed for at deltage i storkredsens aktiviteter.

Med venlig hilsen
Erik Stent Pedersen

Kalender
Svendborg
Søndag 27. Jan kl 19-21.30: Åbent bestyrelsesmøde, Færgevej 13,1, Svendborg.
Søndag 03. Feb kl 19-21: Åben Byrådsgruppe m. Karl Magnus, Færgevej 13,1, Svendborg

Storkreds Fyn
Søndag 27. Jan kl 11.30. Årsmøde/generalforsamling Storkreds Fyn, Nørregade 71, Odense

Hej. Jeg vil gerne komme til mødet i aften…
( men der er jo håndboldkamp !.. kommer der så nogen ? :blush:)

Jeg ville egentlig gerne følge mere med i hvad der sker i byrådet ?, Men ved ikke hvordan jeg kan holde mig orienteret ? (Har ikke Avis)

Feks interesserer det mig hvad der sker omkring Tankefuld ?
Samt “Natur “ og Grøn omstilling…

Håber vi ses i aften Hilsen Anne Velsing