Nyhedsbrev fra Alternativet Esbjerg

vi er alternativet
Kender i den kinesiske forbandelse ”Gid du må leve i interessante tider”! Den gælder i den grad for Alternativet i disse tider!

Men, jeg bliver rigtigt optimistisk når jeg ser hvad der sker på vores fora på Facebook, hvor der er masser af energi og fremtid – Faktisk er billedet ovenfor derfra.

Her i Esbjerg har vi kørt en model med ”Workshops”, der faktisk har virket rigtigt godt, og har givet nogle fine events.

Det satser vi på at fortsætte med, om end vi må AFLYSE workshop 16. marts på Blåberggård skolen ang. KV 21 grundet Corona – Men den kommer senere!

Vi har en meget aktiv ungdomsafdeling i Sydjylland – Se bare hvad de har stået bagved af klimademonstrationer! – Og de havde planlagt en aften den 26. marts på Konfus, hvor de vil tale om ”Hvad vil vi gerne se i Alternativet 2.0”. Det bliver skubbet lidt, og vi er inviteret med, og jeg vi vil prøve på at få Josephine Fock med.

Indtil videre er Årsmøde tirsdag den 31. marts 2020 kl. 19 på Esbjerg Hovedbibliotek, mødelokale 2 stadig aktuelt men jeg vil tro, at det også aflyses. Det rigtigt positive er, at vi har fået to nye fra ungdomsafdelingen der gerne vil opstille!

Edvard Korsbæk

Forperson, Alternativet Esbjerg

2 Synes om

:slightly_smiling_face:Så dejligt at høre optimismen om både workshops og to unge kandidater fra min fødeby!

Det har vi det også godt med - Tak!