Nyhedsbrev for uge 42

NYHEDSBREV FOR UGE 42

15
OKT 2017
Så er vi for alvor gået ind i valgkampen – den forløbne uge bød på de første kandidater, der var i ilden. Hvis vi selv skal sige det, så er det gået ret godt! Se for eks. Rikke Kok Bensons debut på valgmøde her:

Denne uge er stille – men hver opmærksom på to datoer:

24/10 fra kl. 19:00-20:30 – Holder kandidater og KV17gruppe møde på biblioteket om valgkampen
26/10 – Vi får besøg af politisk ordfører Rene Gade – nærmere info følger

Bjarne Aasø har skrevet følgende om ugen, der gik – og det vi skal ind i:

Der er godt nok meget der er spændende, udfordrende og meget meningsfuldt, når man som jeg får lov til at være kandidat for Alternativet til KV 17.
Der rigtigt kommet gang i valgkampen og på egen krop kan jeg mærke det.
Personligt har jeg det lidt anstrengt med ”valgkamp”. Jeg ved godt, vi kæmper om nogle stemmer, men for mig handler det lige så meget om oplysning. Om at vi kommer ud og får fortalt vores historie. Får fortalt at vi vil en seriøs bæredygtig omstilling. At vi i Alternativet har en gennemarbejdet politik på så mange områder. En politik som vi nu i fællesskab skal have ”oversat” eller ”skaleret ned” så den kan bruges kommunalt. For at jeg som kandidat og vi som lokalafdeling kan det, har vi brug for alle de hænder og hoveder der kan og vil være med.
Jeg var d. 7/10 sammen med 90 andre jomfruelige Alternativ kandidater samlet her i Kolding, for at gejsten kunne vokse. Uffe var der, Rene og Nilas var der og der var rigtigt meget gejst. En gejst der smittede, som gav mig endnu mere energi til at komme ud og sprede det politiske budskab vi i Alternativet står for.

”Uden mad og drikke
og lidt efterårsferie går det ikke”

Den kommende uge er lidt rolig men derefter er der rigtigt mange valgmøder, hvor vi selvfølgelig er med. Hvor vi vil bruge vores taletid på at oplyse, vække HÅB og ”høste” stemmer

Hvis jeg må ønske …? Så vil jeg ønske at:

Se mange af jer til valgmøder. Mød op og tag del i spørgsmål og debat
I kontakter mig hvis der er sager, problematikker, spørgsmål ol. som jeg bør vide om og som jeg kan bruge (skriv hellere end lade være. Jeg vil virkelig gerne vide mere)
I fortæller vidt og bredt om, hvorfor det er vigtigt mange stemmer på Alternativet d. 21/11
Vi kan altid bruge ekstra hænder og øjne – både i virkeligheden og bag skærmen så kontakt os gerne, hvis du har tid og lyst til at være hjælpende hænder/øjne de næste uger…!

Har du inputs, hjælpende hænder, ris eller ros, så tøv ikke med at kontakte os!

Mvh
Alternativet Koldings KV17-gruppe