Nyhedsbrev August 2016

Nyhedsbrev august 2016

Åbent bestyrelsesmøde d. 16/8 kl. 19:30-22:00
i Pyramiden, Gilleleje, Aktivitetsrummet.
Dagsorden vedhæftet

Kulturnat i Gilleleje. 20/6 kl. 16-21.
Vi er nogle stykker, der står der hele aftenen. Kik forbi og hils på hvis du kommer forbi. Vi står ved kanalen v. Chicago / mindesten.

13/9 Medlemsmøde. Møderum 2, Kulturhuset, Helsinge. 19:30-22:00
11/10 Medlemsmøde. Aktivitetsrummet, Pyramiden, Gilleleje. 19:30-22:00
Programmet for møderne er ikke lagt endnu og kan give anledning til ændring af tid og sted.
Det behøver ikke kun være bestyrelsen, der laver og inviterer til arrangementer. Du er også meget velkommen. Foredrag, udflugter, kaffe-snak i sofaen og meget mere. Hvis det koster penge skal bestyrelsen lige vende det først.

Efterlysning:
I løbet af efteråret tager jeg initiativ til et møde eller 2 for at gøre os klogere på den grønne omstilling i Gribskov. Hvad er status lige nu, hvor ligger udfordringerne, hvilke muligheder har vi, hvad er lige til at gå til og hvad er lidt sværere og dyrere osv. Altså baggrundsviden, der kan hjælpe os til at træffe nogle kloge beslutninger. Til det har jeg brug for kontakt til nogle folk, der er inde i et eller flere af alle de områder, som grøn omstilling i netop Gribskov indeholder. Nogle, som kunne fortælle os andre lidt eller meget om det. Er du sådan en person eller kender du en?
Hvis du syntes at jeg allerede burde kende til dine kompetencer, så er jeg altså elendig til den slags. Jeg vil hellere, at du tilbyder dig ”Jeg vil gerne fortælle om ….”.
Thorbjoern.christensen@gmail.com

Ønskeliste:
Vi kunne godt bruge nogle visuelle virkemidler, fx til vores deltagelse I kulturnætter. Det KUNNE være et stort Å, men det kunne også være noget helt andet. https://drive.google.com/folderview?id=0B82eF1rK2JJRWFFPWE0xeFRUSWc&usp=sharing
Hvis du er frisk på opgaven, er du meget velkommen. Hvis det koster noget, skal vi lige vende det i bestyrelsen først.

Åbent bestyrelsesmøde 16 august 2016.pdf (137.1 KB)