Nyhedsbrev (2) 21-11-22

Indsat mit første forsøg;

[Kære Alternavister i Gribskov
Først og fremmest Tillykke med os :pray:t3:

Det ser ud til at vi nu er begyndt at få nye medlemmer, så rigtig velkommen til de nye og lige så på glædeligt gensyn med “de gamle”.

Jeg har ikke været særlig fortrolig med “Dialog” her, og mit seneste nyhedsbrev i august; er tilsyneladende slet ikke udsendt/udgivet; fordi det er sendt “forkert”.

Men hvis man er på facebook, laver jeg der løbende opdateringer.

Jeg skriver ikke et langt brev, før jeg ved om dette her overhovedet kommer frem.

Bedste Grønne Hilsner
Maud ]

Måske ser det ud til at jeg kan lykkes med mit andet forsøg;

Og fortsætter derfor blot herfra:

Ganske kort oversigt over vores aktiviteter;

Kandidaterne og koordineringsgruppen fra valgkampen mødes på onsdag, og samler op, fejrer og lykønsker hinanden for det vellykkede forløb.

Vi har alle brugt alle vores kræfter, ideer og penge på at få denne her i mål.
Og vi gjorde det på trods af de odds vi var spået; fordi vi ikke kunne opgive ideen, visionen og projektet.

Hele Nordsjælland fik jo stemmer nok til et helt mandat; det var langt over vores forhåbninger.
Men tak til enhver der har bidraget til det. For det er en kæmpe fælles sejr; fra enhver græsrod til top; medlem eller ej.

Nu er bestyrelsen træt, og vil i løbet af det nye år; afvikle; sammenlægge eller noget helt tredje.
Bestyrelsen er PT bestående af Undertegnede og 3 venlige men ikke-aktive folk. Dvs Simon Riget lægger sine kræfter i HB.
Men på lokalforeningsniveau er der mig, sagde hunden, og jeg er derfor alt i en hat. ( som pt er forperson, kasserer, kandidat, kampagneleder, koordinator)

Men vi har gjort det flot; og nu må vi finde nye måder at være lokalforening på.

Jeg har stået for flere græsrods-filialer siden kommunalvalget; og jeg er aktiv bestyrelsesmedlem i Ungdomsskolen.

Så alle må gerne tænke i nye formater.
Og jeg håber at I er på facebook, for det er dér jeg er mest.

God jul og godt nytår;
Jeg vender tilbage i Januar, med nyt om lokalforeningen og et evt Årsmøde.

Bedste snehilsner fra Dronningmølle
Og Maud