Ny tovholder til Fagrådet for Mobilitet

Bliv Fagrådets Næste Superhelt – Tovholder for Mobilitet!

Kære mobilitets-interesserede medlemmer af Alternativet.

Har du nogensinde drømt om at kombinere din passion for mobilitet med en lederrolle, der virkelig gør en forskel? Nu har du chancen! Vi leder efter en ny tovholder til at tage over, når jeg starter på mit studie og flytter efter sommerferien.

Hvem er du?

  • Brænder for mobilitetsområdet

  • Klar til at investere tid og kræfter på at holde Fagrådet kørende

Erfaring er ikke afgørende, men passion og dedikation er! Jeg vil sørge for en grundig overlevering, så du er klædt på til opgaven.

Hvorfor skal du blive tovholder?

  1. Læringsoplevelse: Det er en fantastisk mulighed for personlig og faglig udvikling.

  2. Fællesskab: Du er aldrig alene – vores fantastiske sekretær, Peter Laudrup, er klar til at støtte dig hele vejen.

  3. Indflydelse: Vær med til at forme fremtiden for mobilitetsområdet og få din stemme hørt af vores ordførere på området Christina.

Om mig: Jeg har haft fornøjelsen af at være tovholder i halvandet år, siden fagrådet for mobilitet genopstartede i december 2022.

Hvorfor stopper jeg? Jeg starter på bæredygtigt energidesign på DTU efter sommerferien og skal samtidig flytte. Det betyder, at jeg desværre ikke længere kan dedikere den nødvendige tid til at være tovholder, men jeg fortsætter som menigt medlem.

Så, hvis du er klar til at tage udfordringen op og blive Fagrådets nye tovholder, så ræk ud til mig!

Jeg glæder os til at høre fra dig!

Bedste hilsner

Fabian

2 Synes om

Jeg kan varmt anbefale at blive tovholder for Fagrådet! Jeg synes som vores mobilitetsordfører i Folketinget, at det er fantastisk at have et så godt fungerende fagråd :smiley:

1 Synes om