Ny grafik - ideudveksling

Flere har luftet ideen om et nyt navn til partiet. Det synes jeg ikke vi skal. Til gengæld kunne vores grafik måske godt få en ansigtsløftning, for at signalere lidt nye tider.

Jeg er bare amatør-grafiker, men her lidt ideer. Jeg kan rigtigt godt lige farvekombinationen lysegrøn/sort/hvid, men savner lidt en varm farve i paletten. Derfor den lettere brændte orange.

Jeg linker lige til Drev-mappe med SVG-filer, så andre med vektorgrafik-programmer kan bygge videre. Jeg glæder mig til at høre feedback og se jeres ideer. En stor idebank, kan være fin inspiration for at en “rigtig” grafiker laver det endelige færdige fælles materiale til vagkampen.

Drev-mappe med SVG

4x3ALT_medkant 4x3ALT_NJ_medkant

ÅpåSORTORANGE_medkant

2 Synes om

Jeg kan rigtig godt lide at den orange er med

Forstår godt ‘politik med kant’ står på skrå, og det vil sikkert tiltrække sig opmærksomhed fx på en valgplakat.

Spændende oplæg

Jeg mener vi skal beholde navnet, ændret grafik er en god måde at vise forandring på

Ja, fint med det orange islæt.
Kunne dog godt tænke mig, at “Politik med kant” havde en opadgående linje. Skråt nedad virker lidt opgivende…

3 Synes om

Hvorfor skal vi signalere at det er nye tider? Jeg vil hellere signalere at alt er ved det gamle. Det ændrer vel ikke ret meget at vi har fået en ny politisk leder. Vælgerne skal kunne regne med at Alternativet ikke er degenereret, på trods af det store kaos vi har været vidne til.

1 Synes om

:smiling_face_with_three_hearts:Jens :pray: Tak skal du ha! Det er edermame en vældig go ide! Det visuelle udtryk, som du foreslår, pointerer indholdet: “Politik med kant” - og ja tak: Orange - lystens farve!
Kærlig hilsen
Gunfight :smiling_face_with_three_hearts: :pray:

1 Synes om

Hej Carl