Ny bestyrelse og vores første kommunalvalgskandidat!

Byd velkommen til den nye bestyrelse!

På årsmødet d. 25. februar valgte medlemmerne en ny bestyrelse, og 6. marts konstituerede vi os.
Hip hurra!:dancer::dancer::dancer::dancer::dancer::dancer::notes::notes::notes::notes::notes::notes:

Forperson - som blev valgt direkte på årsmødet - Lene Ezzaaf :seedling:
Næstforperson - Filicia Larsen :evergreen_tree:
Kasserer - Oliver Nani :four_leaf_clover:
Medlem - Sörine Gejl :herb:
Medlem - Lars Bakke Olsen :deciduous_tree:

Hvis du spørger dig selv hvorfor vi har fået ny forperson, kan vi berolige dig med at det var ganske udramatisk.
Oliver fortæller:
"Nu har jeg så at sige været med til at puste ballonen op, og så er der jo ingen grund til at jeg også sidder og holder den. Der er et ret friskt signal i at det ikke er sådan, at bare fordi jeg har været forperson i et stykke tid, så skal jeg selvfølgelig også blive ved med at være det. Det giver noget fleksibilitet og friskhed at vi ikke vænner os for meget til at det bare er den samme person der har den formelle lederrolle, men at vi skifter lidt ud. Der er nemlig også plads til DIG i foreningen! "

Vi i bestyrelsen glæder os til at komme i gang med arbejdet, og lægger ud med en “Bestyrelsesdag” 19. marts, hvor vi tager os ekstra god til til at få lært hinanden lidt at kende over en gåtur og noget god mad.

Og byd velkommen til vores første kommunalvalgskandidat!

På samme årsmøde valgte medlemmerne Ann Busch som vores første kommunalvalgskandidat.
Hip hurra! :dancer::dancer::dancer::dancer::dancer::dancer::notes::notes::notes::notes::notes::notes:

Senere på året vil der blive afholdt supplerende opstillingsmøde, da der er forlydender på vandrørende om at flere overvejer at stille op.

  • Og overvejer du det selv, eller kender du en der burde overveje det? Så skriv til os og lad os tage en snak om det!

Du kan følge Anns færd mod Kommunalbestyrelsen lige her på hendes facebookside - som du for øvrigt endelig må dele vidt og bredt!


Du er altid velkommen til at ringe eller skrive til os!

Grønneste hilsner
På vegne af bestyrelsen
Oliver Nani
Kasserer // Alternativet - Lokalkreds Vordingborg

TLF +45 415 888 60

MAIL Vordingborg@Alternativet.dk

FB Redirecting...