Nødvendig vedtægtsændring

Et sted i vores vedtægter står der at lokalforeningerne opstiller kandidater til byrådsvalg. Et andet sted ændrede vi sidste år, så der nu står at lokalforeningerne kan hedde alt muligt forskelligt og EVT har vedtægter. Selvfølgeligt er det en forening i juridisk forståelse og selvfølgeligt har de vedtægter, der sætter rammerne for bl.a. opstilling af kandidater. Ellers kunne alle og enhver jo lave en Klaus Riskær.

Hej Thorbjørn. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår din pointe her. Er det en bestemt paragraf i vedtægterne, der er problematisk - eller er det to paragraffer, der ikke er i overensstemmelse med hinanden?

Hmm. Umiddelbart efter sidste årsmøde postede jeg de relevante §-numre i den dialog-sektion, der havde med årsmøde 2015 af gøre. Den sektion er nu lukket af og jeg kan dælme ikke finde problemet i vedtægterne :slightly_smiling:
Så er det nok mig, der husker forkert. Sorry.

Vi har gennemskrevet det hele, så vi er startet på en frisk. Vi har selvfølgelig genbrugt det, vi ikke mente der skulle revideres, men forhåbentlig ender vi med at have en indbyrdes logisk og sammenhængende tekst til sidst!