Nedtagning af valgplakater

Jeg har netop været en tur rundt i lokalområdet for at pille valgplakater ned, og det giver mig anledning til en opfordring:

Husk at tage brugte strips eller snor med, i stedet for bare at smide det på stedet.

Det burde være overflødigt at nævne, men på min tur rundt samlede jeg flere dusin strips sammen, som andre partier bare havde smidt på stedet.

Hvis andre der er ude for at tage plakater ned oplever det samme, vil jeg opfordre til, at man samler de strips op, som andre partier har smidt, og skriver om det i denne tråd. Hvis det viser sig at være et almindeligt problem, kunne Alternativet profilere sig ved offentligt at opfordre andre partier til at tage deres brugte strips med, fremfor bare at smide dem i naturen.

1 Synes om

Der er rimeligt klart for mig: Da jeg var ude for at sætte plakaterne op før valget lå der ikke nogen strips. Og da jeg igen var ude for at pille dem ned, lå der masser af strips og flød - inden nogen af Alternativets plakater var taget ned.

Jeg ved hvilket parti der er tale om, men det er ikke relevant for mig at hænge et andet parti ud med navn.

Jeg er rigtigt glad over, at ingen andre har svaret, at de har oplevet tilsvarende. Det tyder på, at det jeg så var undtagelsen mere end reglen :smile: