Jeg har efter mange års tiltagende symptomer, som til sidst er endt i sygemelding på mit arbejde, fundet ud af, at jeg ikke kan tåle den høje koncentration af mobilstråler/WIFI/elektromagnetiske stråler, som der findes i høje doser i Danmark. Danmark er håbløs bagud, når det gælder om at fokusere på, hvor godt det egentlig er for os og især for vores børn, som er endnu mere udsatte, at blive udsat for tiltagende bestråling i hverdagen. Når vi sammenligner os med andre lande end lige Norden, hvor vi åbenbart ikke er vågnet helt op, men prøv at se andre landes grænser:
Grænseværdier for mobilmasters stråling på frekvensområdet 1800 MHz
ICNIRP (1998) 9.000.000
Danmark, UK, SE, DE, NO, E, SF, F, etc. 9.000.000
Belgien (ex. Vallonien) 1.115.000
Italien (alle frekvenser samlet) 100.000
Rusland, Kina 100.000
Schweiz, Liechtenstein, Luxembourg 95.000
Belgien, Vallonien 24.000
Wien 10.000
Italien (enkelt frekvens) 1.000
Byen Salzburg (alle frekvenser samlet) 1.000
Salzburg, udendørs 10
Salzburg, indendørs 1
Mine symptomer er hovedpine/migræne, tinnitus på højre øre, smerter og prikken i kroppen, hjertebanken og dårlig hukommelse, når jeg har det værst. Først troede vi det var stress, da symptomerne minder rigtig meget om det, men da jeg læste om andre som var ramt, var jeg ikke tvivl om, at jeg især ikke tåler WIFI og mobilstråling. Jeg har meldt mig ind i EHS foreningen, som får rigtig mange nye medlemmer for tiden pga. stigende opmærksomhed på problemet og det er så vigtigt at vi snart får råbt Sundhedsstyrelsen, politikerne, pressen op, så der kan komme fokus på problemet og så vi kan få nedsat den daglige bestråling og især: SÅ VI SELV KAN VÆLGE HVOR MEGET STRÅLING VI VIL UDSÆTTES FOR - dermed mener jeg, at det skal være et valg vi hver især kan tage, da det findes i vores miljø - på lige fod med dengang da man blev opmærksom på tobaksrøg og dens indvirkning på sundheden.
Er der andre som kender til problemet? Vi er i gang med at sælge vores rækkehus, da naboernes WIFI påvirker mig konstant og da der er blevet sat smartmålere op (læser varme af x 4/timen) og er nødt til at flytte ud på landet, hvor der helst skal være min. 1000 m til nærmeste mobilmast (det finder jeg på www.mastedatabasen.dk) og med så få naboer som mulig. Ikke sjovt at være flygtning på den måde, da det jo er usynlige stråler, som kun kan måles med et apparat.