Mød Alternativet til det Europæiske Folkemøde

Jan Kristoffersen og Noah Sturis

Digitalisering, klima og FN’s verdensmål: Vær med til at skabe synlighed for Å på det Europæiske Folkemøde!

Kom med når Alternativet tager til det Europæiske folkemøde d. 25-27 august i Mariager i Nordjylland! Mød Jan Kristoffersen, Å’s spidskandidat til Europa-Parlamentet og Noah Sturis, Folketingskandidat og IT-ordfører. Vi håber du vil med!

På festivalen vil der være rig mulighed for at skabe opmærksomhed og synlighed for Å, så har du ikke fået nok af sommerens festivaler, er det nu du skal slå til. Alternativet refunderer transport, og du kan læse programmet for festivalen her.

På festivalen afholder Å to workshops om FN’s verdensmål og klimapolitik. Kom og giv dit bud på, hvordan vi kan bruge FN’s verdensmål kan bruges som drivkraft til at løse samfundets mest presserende problematikker – navnlig klimakrisen og hvordan får lavet en bæredygtig omstilling af landbruget.

Den første workshop afholdes fredag d. 26. august kl 12-13, og den anden afholdes lørdag d. 27. august kl 17.

Alternativet byder alle borgerne indenfor til at udvikle ideer og inspirere os selv og hinanden. Kunne du tænke dig at være frivillig til at afvikle en eller begge workshops og være med skabe synlighed for Å, så skriv til Zoé.

Political Festival of Europe afholdes for første gang fra 25. til 28. august 2022 Mariager i Nordjylland. Festivalen er den første paneuropæiske folkemøde og har som formål at samle borgere og beslutningstagere på tværs af grænser for at styrke den demokratiske samtale.
Temaerne på festivalen er business, demokrati, klima, kultur, udenrigspolitik, sundhed og teknologi. Udover de mange politiske events, er Festivalen også et sted for fest og kulturelle oplevelser. Læs mere om Alternativets deltagelse her.

Vi ses!

3 Synes om

Det er virkelig Alternativt! Fantastisk smukt at læse om…

Kærlig hilsen
Gunhild :sparkler:

2 Synes om

:green_heart:Ja, det var jo næsten i Nordjylland, at jeg besluttede mig for at “melde” mig ind i Alternativet…Så jeg og måske flere må altså se om vi kunne komme til der i Mariager… :sparkler: :green_heart: :ear:t2: Alternativet er kommet for at blive, så Europa bliver vel også en del af Alternativet :pray:t2: :sparkler: :sunflower: :green_heart:
De kærligste hilsner Gunhild/Gunfighter!

2 Synes om

Det lyder som et super arrangement! Og jeg havde da gerne taget en 7 timers rejse fra Hundested, hvis ikke det var fordi jeg skal deltage i en festival den weekend :wink:

Rigtig god fornøjelse til jer alle!

Kh Nanna

2 Synes om

Supergodt, Gunhild :slight_smile:

Mange tak og god festival :slight_smile: