Mini møde på Amager

Kære Alle

Der er mulighed for et lille mini event , hvor vi kan mødes og se landsmødet sammen, der er plads til 12 voksne og 5 børn.
Jeg bor i en ret stor lejlighed og der er to altaner til stuen hvor vi holder det. Der er 6 tilmeldte :green_heart: . Men 6 ledige pladser og evt 5 børn.

fb://event/?id=299249928358716

Nu er jeg nyt medlem og har ikke helt styr på dialog og hvor man skal slå ting op, så skriv til mig , hvis jeg bør oprette eventet under et andet emne.

Hvis du er en af de 5 Mette har tilmeldt så tilmeld dig igen , men jeg har noteret dig.

Program/info om dagen du kan deltage hele dagen eller noget af tiden🙂

Vi har lavet et lille mini event hvor vi kan se landsmødet sammen. Der er plads til 12 voksne og 5 børn .

Der er kaffe og rundstykker 09.30-10.00

Vi følger program og taler på fjernsyn sammen :green_heart:

Mulighed for frokost = selvbetalt pizza eller din madpakke

Der er film for børn i et andet lokale , små børn under 6 år kan lege i min dagplejes rum ved siden af hvor vi er du kan fint deltage med et lille barn.

Det er kun for medlemmer og alle voksne skal have gyldig coronatest under 72 timer gammel.

Der er 6 tilmeldte så 6 ledige pladser til voksne og 5 børn. Du skal være medlem af alternativet for at kunne komme med til dette event.

Jeg glæder mig til at se jer :green_heart::sunny:

Kh Randi

1 Synes om

Hej Randi

Godt initiativ. Jeg er også en af dem som har meldt sig gennem Mette Rud.
Du kan også sætte det på som event under kalenderen - og lade folk melde sig der.

Kh Uffe

1 Synes om

Tak Uffe

Jeg kan ikke lige se at jeg kan tilføje events til kalenderen ? Er der en guide til hvordan jeg gør det.

:slightly_smiling_face:Randi

Hej Uffe

Jeg kan ikke se jeg kan slå et event op i kalenderen ? Dog kun tjekket fra min mobil.
Kan alle slå events op i kalenderen.

Dejligt I kommer så vi kan mødes til mini landsmøde.

Kh Randi

Sendt fra Yahoo Mail til iPhone

Hej Randi

Ok. jeg tænker du har fundet “Opret ny event” som kommer op under “Kalender”.
For ikke at scrolle gennem samtlige events i hele landet skal du ude til venstre under “Storkredse” krydse af ud for København. Så skulle du få alle events i Københavns Storkreds. For tiden ingen, så vidt jeg kan se.
Men du kan så have det eneste event her i København annonceret på AlleOs.
Og nej det er ikke nødvendigvis nemt at finde rundt på vores hjemmeside. Den blev vistnok heller aldrig helt færdigudviklet.

1 Synes om