Medlemsmøde i Allerød-Rudersdal kommuneforeninger

Kære medlemmer af Allerød-Rudersdal kommuneforeninger!

Så er det lige før, det er sommer. Tiden lige nu er den bedste på året, synes jeg. For det er nu, vi kan glæde os til solen, varmen og den stille sommerregn for ikke at tale om alt det grønne og livet omkring os.

Jeg tillader mig på trods af alle ulykkerne i verden – ingen nævnt, ingen glemt – at sige, at det er
forventningernes tid, også for Alternativet.

Landsmødet var fyldt med god energi fra glade mennesker. Meningsmålingerne siger 3,4% (Megafon 25/5).

Hvordan plejer vi vores optur også i Allerød og Rudersdal?

Bestyrelsen har reserveret Galleriet i Birkerød d. 15/6 mellem kl.19 og 21 til et medlemsmøde. Vi skal se
hinanden og tale sammen. Om hvad der rører sig i de to kommuner, om hvad der er på spil, og hvad vi fra Alternativet kan byde ind med. Bestyrelsen, Christa, Karen, Gunver og Nicolaj har udarbejdet en
brainstormliste, og ønsker at I kan supplere den og kvalificere den.

Nicolaj vil fortælle om baggrunden for sit oplæg til Folkemødet i Rudersdal lørdag d.2/9. Rudersdal
Folkemøde har i år opfordringen: “Kom med i Fællesskabet” som titel, og Nicolajs oplæg baserer sig på
“Notat om den nye økologiske klasse” udarbejdet af Bruno Latour, fransk tænker og Nikolaj Schultz, dansk sociologisk Phd-studerende.

De to punkter på et medlemsmøde skal nok give grundlag for gode politiske debatter. Den meget konkrete og den mere teoretiske. Kan vi få dem til at mødes?

Vi glæder os til at se jer. I må gerne bage en kage. Vi sørger for te, kaffe og vand.

I må også gerne tilmelde jer her:

:green_heart: Christa