Medlemsbrev

Hej alle,

så kommer der en opdatering fra Holstebro lokalforening.

Bestyrelsesmøde d. 4. Oktober

Vi havde i aftes d. 4/10 bestyrelsesmøde, hvor vi blandt andet drøftede fremtidige arrangementer i kommunen, og vi var også omkring KV17, hvor vi snart skal i gang med udvælgelse af kandidater.
I referatet er der flere informationer om disse tiltag, og der kommer snart mere information ud om arrangementerne.
Referat d. 04.10.16.docx (14.4 KB)

Ekstraordinært årsmøde Vestjyllands Storkreds

Tirsdag d. 11. oktober skal der afholdes nyt årsmøde i storkredsen, hvor der blandt andet skal vælges ny bestyrelse.
Jeg vil opfordre så mange, som muligt til at deltage, så vi kan få indflydelse fra Holstebro.
I skulle gerne have modtaget en mail fra storkredsen med nærmere informationer.
Hvis I, mod forventning, ikke har modtaget tidsplanen for aftenen, så skriv endelig til mig, og vil jeg med glæde sende den til jer.

AlleOs og Dialog

Vi vil gerne igen opfordre jer alle til, at oprette jer på AlleOs og Dialog, da der derinde er mulighed for, at finde andre Alternativister og deltage i diskussioner omkring vores politik.

Skolevalg 2017

I januar 2017 starter skolevalget, hvor vi så vidt muligt, vil være repræsenteret ved debatterne på ungdomsuddannelserne i kommunen.
Derfor kunne jeg godt bruge en enkelt eller to, gerne unge mennesker, som kunne tænke sig at, være tovholder sammen med mig til projektet – så er vi bedst muligt forberedt, når Skolevalget bliver skudt i gang.

Med venlig hilsen,
Jonas Kastbjerg Gaba
Forperson Alternativet Holstebro