Manglende indlæsning af seneste emner

Når jeg pt går til “seneste”, ser jeg en liste med ca 20 indlæg. Alle hører “Et Nyt Vi”-diskussionen i PoFo (og er markeret med hængelås, fordi jeg ikke har skriverettigheder). De ser ikke ud til at være sorteret efter “last post”, som jeg ellers mener plejer at være standardsorteringen.

Når jeg går til bunden af siden, går den i gang med at indlæse flere emner - men de kommer aldrig frem (jeg har ventet i hvert fald 10 minutter, flere gange)
Når jeg klikker på “Last Post”, får jeg en tom side uden indlæg.

Som opfølgning kan det nævnes, at når jeg browser som “Anonym”, ser “Seneste” ud som jeg forventer (og jeg kan ikke se POFO-indlæggene).

Dette synes at indikere, at problemet enten er noget ved min personlige konto eller POFO-indlæggene (formodentlig relateret til rettigheder)

Når jeg i mine indstillinger vælger at ignorere kategorien “Forslag til integrationspolitik”, ser alt igen normalt ud. Er disse indlæg mon sat til at vises øverst for alle brugere - så POFO-medlemmerne kan finde de aktuelt debatterede forslag?

Du har ret.

Der er noget sortering på nogle emner i lige præcis integrations-kategorien. Jeg har lavet koden, jeg tager ansvaret :slight_smile: Kigger lige på det…