Lokalgruppe København: Referater fra bestyrelsesmøder

Kære bestyrelse (@Martin_Boserup @Ulla_manel @Ida123 @Adem @Liselotte_Osterby @Lottebrodersen @Perzim plus Lars, Jonas, Karen-Maria, Fanny og Jens som endnu ikke er på AlleOs)

Tak for at i har lagt bestyrelsesreferaterne op på Wiki. Det giver os alle mulighed for at følge lidt med :slight_smile: Jeg har været spændt på hvordan i vil håndtere formidlingen af makkerskabet i referatet.

På trods af at jeg selv deltog i det stiftende møde og selv efter at have læst referaterne i kronologisk orden opdagede jeg, som jeg kom frem i referaterne, at jeg havde problemer med at holde styr på hvem der er makker med hvem, og også at holde styr på hvem der bestrider de poster der rapporteres fra særskilt i referatet.

Jeg har derfor lavet nedenstående lille eksempel som referatet fra jeres sidste bestyrelsesmøde, den 24. juli, kunne se ud.

Først link til jeres officielle referat og her link til mit alternative eksempel.

Jeg tænker at @Ulla_manels forslag om og det stiftende årsmødes makkerskabsbeslutning er i så god tråd med vort arbejde med Ny Politisk Kultur, at vi skylder at synliggøre dette optimalt i vore referater - både for nuværende og for kommende medlemmer, og ikke mindst for historieskrivningen - til den tid. Jeg håber derfor i vil betragte mit forslag som et input til at tage en dialog herom i bestyrelsen.

mvh Palle Skov

1 Synes om

Tak for input Palle.

Du må meget gerne sende mig din version som word docx, så får jeg det indarbejdet :blush::+1:

Alt det bedste
Martin
mboserup@gmail.com

1 Synes om

Kære Palle,

Tak for en meget positiv og opløftende måde at udvise kritik på.
Det kan vi lære noget af - du udviser en ny kultur gennem handling!

Dit forslag er sikkert noget som vi vil tage til os, da det ikke er noget som vi har været opmærksomme på.

Kh
Adem

1 Synes om