Korona vaccination

Hej.
Sidder sammen med en gruppe mennesker som spørger mig vedr. Vaccinationsprogrammet mod Corona.
Hvordan forholder vi os???
Mener vi også at man skal vaccineres for enhver pris?
Mvh Gurli Toft Sieljacks

Kære Gurli :green_heart:
Hvad betyder"enhver pris?
Kærlig hilsen
Gunhild :sparkler:

Om vi skal godkende en form for tvangsvaccination eller om vi går ind for slet ikke at vaccinere med mindre man selv ønsker det.
Med venlig hilsen
Gurli Toft Sieljacks

Ok Gurli - tak for besvarelsen af mit spørgsmål.
På den baggrund kan jeg med 100 procent fasthed i stemmen svare og dermed skrive, at jeg er 100 procent modstander af tvangsvaccinering.

Jeg har selv valgt at blive vaccineret i sommers, og jeg respekterer det personlige valg 100 procent.

Jeg kunne desuden godt tænke mig, at Lægemiddelstyrelsens informationer om bivirkninger og behandling af bivirkninger fra Covid-vaccination fremgår langt mere tydelig samt grafisk overskueligt. Det er i øjeblikket en jungle-info, hvor man skal være vant til at læse snirklet info. Det giver skævhed ift. til at informationen rent faktisk får betydning hos alle mennesker, som måtte være i tvivl om eget valg…

Kærlig hilsen
Gunhild

!NB - Så er det virkelig også det samfundsmæssige perspektiv - og nej - selvfølgelig skal man ikke lade sig vaccine pga. hamsterhjulets uhindrede væksthurlumhejbehov!

Personligt syns jeg debatten også burde handle om godkendelsen af vacciner, som jeg har forstået det fra SSI´s hjemmeside, er de vacciner som findes stadig blot nødgodkendte, og den information som vurderinger begrundes på, er information vaccine virksomhederne stiller til rådighed. Er det virkelig måden vi skal holde fast i, nu og i fremtiden? Covid19 har dikteret at man skal bruge utraditionelle metoder, det er jeg klar over, men det kommer også til at sætte præsidens for fremtiden. Jeg ville gerne at der sættes spørgsmålstegn ved om det skal forsætte med at være vaccine virksomhederne alene der fremstiller dokumentationen, som vacciner bliver godkendt på, eller om ikke der skal uvildige undersøgelser ind over.

1 Synes om

Kære Allan Vestergaard Patersen!

Jeg sender dig et rungende: Ja for den da!

Kærlig hilsen :sparkler:
Gunhild

Petersen skulle der have stået, undskyld :sunflower:

Jeg overlever, tænker at det var i ivrighed at tastefejlen opstod :smiley:

1 Synes om