Kommunalvalg... Here we come!

store Å

Kære Alternativister!

Det er nu det sker… For at Alternativet får en stemme i kommunalbestyrelsen på Bornholm fremover, så vi kan fortsætte arbejdet for tilflytning, grøn omstilling, børn, unge og familier, kortere arbejdsuge, progressive samarbejder på tværs af kommune/civilsamfund og erhvervsliv, aktiv borgerinddragelse mv. er det nu vi må lægge os i selen…

Du er inviteret til valgforberedelse, på Rønne bibliotek på torsdsag d. 16. september kl 17 - 18

Sms meget gerne om du deltager: Caroline 40761980

Herunder er forslag til en hjælpende hånd. Hvis du foretrækker det, eller ikke kan deltage i Rønne, er du velkommen til at kontakte mig direkte på mail eller telefon. (kontakt@glarbowhite.dk / 40761980)

  • Kender du en pensionist/ung eller andre der har lidt tid, som gerne vil støtte op, kan det være den største hjælp, at få flere hænder.
  • Hænge fem valgplakater op, ned af din gade
  • Vi kunne stå sammen to og to på torvet i Rønne eller Nexø en dag
  • Er du til at lave aftensmad til dem der er ude på plakatdagen, kunne det være fedt.
  • Er du god til at læse korrektur, hører jeg MEGET gerne fra dig :wink:
  • Kom meget gerne med gode ideer til events, enkle små, bare de er synlige, som du kan være med til at realisere. Måske ved du noget der sker i dit lokalsamfund, hvor det giver mening at deltage.

Jeg har håb :slight_smile:

Å er steget 0,7% i meningsmålingen fra august til september. Vi mangler 1% for at være inde…!

Invitationerne til debatter ruller ind, og pressen tager gerne det jeg sender til dem.
Torsten Gejl og Franciska kommer over, foreløbig dato d. 25/10, til arrangement, som ‘store Å’ hjælper med at stable på benene. En mulighed er at lave arrangementer med nogle af ordførerne om deres vidensområder. Har du mod på at hjælpe med praktisk omkring sådan et arrangement er det meget velkomment.

KRAM og godt mod

Caroline White

Spidskandidat

Kommer I også til landsmødet i weekenden!

Kære Gunhild,
Der var desværre ikke nogen repræsentanter fra Bornholm ved landsmødet.
Vh
Caroline

1 Synes om