Kære medlemmer,
Så er det i morgen der er Årsmøde i Alternativet København, og vi glæder os til at se jer allesammen. Her er lige et par praktiske, men vigtige informationer:
-
Check-in lukker allersenest kl. 13:30 (og er derudover lukket i frokostpausen kl. 11:30-12:00). Hvis du skal have mulighed for at stemme, skal du igennem her. Vi vil dog opfordre til at man kommer senest kl. 10:00 og får det hele med. Vi åbner Check-in kl. 9:30.
-
Endnu en god grund til at komme i god tid, er at salen har tilladelse til maks 150, og det kan være svært at se noget fra hele salen hvis vi bliver så mange, så kom i god tid hvis du vil sikre dig en god plads.
-
Der er kun adgang for medlemmer af Alternativet i morgen pga. lokalets begrænsning og fordi det kun er medlemmer der kan stemme.
-
Vi har bestilt lidt mad til frokost ud fra det antal der er tilmeldte på AlleOs eventet plus det løse, og sørger også for lidt snacks, kaffe, the, og lignende i løbet af dagen.
Dagens program:
Kl. 09:30 - Check-in og ankomst
Kl. 10:10 - Valg af Dirigent
Kl. 10:15 - Valg af stemmetællere og referenter
Kl. 10:25 - Beretning fra bestyrelsen
Kl. 10:55 - Fremlæggelse af regnskab til godkendelse
Kl. 11:10 - Fremlæggelse af budget
Kl. 11:30 - Frokost
Kl. 12:00 - Behandling af forslag 1 - Pakke 1
Kl. 12:13 - Behandling af forslag 2 - Pakke 2
Kl. 12:26 - Behandling af forslag 3 - Pakke 3
Kl. 12:39 - Behandling af forslag 4 - Pakke 4
Kl. 12:52 - Behandling af forslag 5 - Pakke 5
Kl. 13:05 - Behandling af forslag 6 - Vedtægtsændring §10
Kl. 13:18 - Behandling af forslag 7 - Vedtægtsproces
Kl. 13:31 - Behandling af forslag 8 - Hensigtserklæring
Kl. 13:44 - Valg af bestyrelse
Kl. 14:44 - Valg af revisor
Kl. 14:49 - Evt.
Kl. 15:00 - Tak for i dag
Vel mødt.
De bedste hilsner,
Bestyrelsen Alternativet København