Kære Alternativister

Kom med på naturvandring i Mols Bjerge med besøg på Molslaboratoriet
I forbindelse med valgkampen vil jeg gerne invitere dig på det, jeg selv synes er en lille luksus natur-tur.
Det er en vandretur i Mols Bjerge med en rundvisning på Molslaboratoriet sammen med biolog Morten D.D.
Vi ser på rewilding, spiser vegansk mad og drøfter relevant politik, der handler om at genskabe Danmarks vilde natur.
Hvis du melder dig til, skal du være klar til at troppe op uanset vejret, du skal have ordentligt fodtøj, evt. regntøj, et liggeunderlag og vand med.
Det bliver en tur, hvor vi oplever dejlig natur, får omkring 10 km i benene, får historien om, hvordan Mols Bjerge blev udpeget som en af Danmarks første Naturnationalparker og møder et par overraskelser.
Privat er jeg selv naturmenneske – uanset om det er en eftermiddag på kysten med fiskestangen, 14 dage i kano i vildmarken eller i dykkerudstyr på et dejligt stenrev.
Politisk har jeg været med til at lave alle naturnationalparkerne, er idemanden bag de marine naturnationalparker og har lavet masser af klima-, miljø og naturlovgivning.
Lad os tage et break fra valgkampagne, stress og jag, der hvor man altid finder ro, nemlig der hvor naturen bor.
09.45: Vi mødes på Molslaboratoriet og får rundvisning af biolog Morten D. D. Hansen
11.00: Vi fortsætter vandreturen ud i Mols Bjerge
12.00: Vi spiser frokost på Molslab, holder lidt siesta og hører oplæg om rewilding og dansk naturpolitik
13.00: Vi vandrer ud i Mols Bjerge og kommer tilbage til Molslaboratoriet, hvor turen slutter kl. 14.
Prisen for turen er 150 kr, for frokosten, som indbetales på et mobilepay nr., som bliver oplyst snarest her i begivenheden.
Hilsen
Torsten Gejl
MF Alternativet
Politisk ordfører
Mail: Torsten.gejl@ft.dk
Tlf: 61624651