Koblet sammen med forkert konto

Vores profil ID er 11609 på AlleOS, hvor vi er registreret med kbh.nv@alt…dk

Men herinde ser det ud til at vi er Stevns. Ville poste et billede, men det må jeg ikke. Så poster det i et svar herunder fra min private konto.

Vi har brug for at udsende en nyhedsbrev, senest torsdag. Så vi håber at der er nogen der har tid til at kigge på det :slight_smile:

Annika og Martin

Her er hvad der står på Dialog:

Hvem har oprettet den profil på AlleOs? Det er ikke meningen, at man skal have en brugerprofil på AlleOs på den måde. :scream:

Vi havde forstået at vi selv skulle oprette os på AlleOS med kbh.nv@alt adressen. Kan du slette den?

Og hvis jeg så har forstået rigtigt, så skal vi kun oprette os på Dialog?

Ja - eller nej, I skal slet ikke gøre noget. Det sker automatisk. Men så ikke lige nu, jeg får lige rettet det til…

Det vigtige i forhold til Dialog og nyhedsbreve pt: Man skal logge direkte ind på Dialog med sin lokalforenings mail konto.

Kan vi gøre noget nu?

Vi skal sende et nyhedsbrev i morgen :slight_smile:

Nej, I skal bare logge ind her på Dialog med jeres forenings mailadresse :slight_smile:

Tak - jeg skulle bare nulstille adgangskoden :slight_smile:

Jeg genopliver lige en død tråd. Jeg blev selv koblet sammen med profilen anon6079790 da jeg oprettede mig på dialog. Måske kunne et easy fix være at overwrite tidligere brugere når der kommer en ny, fra en alleOS session