Hej, jeg har lige spottet nogle lidt sære ting her på Dialogen:
-
Kategoribeskrivelsen for Support (“Har du brug for hjælp til at bruge…”) dukker tilsyneladende fint op når man skal vælge kategori til nyt emne, men går man ind på selve ‘forummet’ ( https://dialog.alternativet.dk/c/meta/support) og vælger den ( Kategoridefinition for Support) ser den helt anderledes og generisk ud… Hvad skyldes det? Og kan det evt. fikses?
-
Når man opretter en ny bruger får man som det første at vide at man bør læse retningslinjerne på https://dialog.alternativet.dk/guidelines - men de er slet ikke på dansk! Det giver et rigtig dårligt førstehåndsindtryk for nytilkomne, tror jeg. Jeg er selv softwareoversætter, og vil gerne hjælpe til, så jeg har joinet Transifex-holdet, men har endnu ikke fundet ud af hvor retningslinjerne er… og kom også til at tænke på om det mon var en idé at lave vores egne, “Alternative” retningslinjer, frem for blot at bruge en generisk oversættelse om at man skal opføre sig ordentligt?
-
I jeres velkomstbesked skriver I blandt andet “Hvis du vil drejse samtalen i en ny retning…” - det bør nok fikses