Kandidater til Kommunalvalget 2021 - opstillingsmøde

De første kandidater til KV21 skal vælges

Alternativet Aarhus indkalder til opstillingsmøde mandag den 21. september kl. 19.00-21.30 i vores lokaler i Jægergårdsgade 164 A 1. sal.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil stille op som kandidat?
For at stille op som kandidat for Alternativet skal du opfylde følgende betingelser:

Ved indsendelse af kandidatgrundlaget vil kandidatudvalget invitere dig til en samtale om det videre arbejde.

Hvad kan jeg gøre, hvis jeg er nysgerrig men uafklaret?
Kontakt Peter Laudrup der sidder i bestyrelsen og kandidatudvalget for at høre mere om det, at være kandidat til kommunalvalget for Alternativet Aarhus.

Hvad kan jeg gøre, hvis jeg ikke ønsker stille op?
Duk op! Kom og vis vores aspiranter, at der er opbakning til deres arbejde, og giv de kandidater, vi vælger, et stærkt mandat til det videre arbejde.
Tilmeld dig mødet her

Dagsorden for mødet og kandidatgrundlag for de opstillede kandidataspiranter udsendes senest en uge inden opstillingsmødet.

Det videre forløb
Der bliver i efteråret og foråret afholdet politiske caféer i Alternativet Aarhus, hvor du kan møde kandidater og aspiranter, og få et større indtryk af arbejdet som kandidat. Hvis du er nysgerrig på det at blive kandidat, er cafeerne et godt sted at starte.

Der bliver afholdt yderligere to opstillingsmøder i vinteren/foråret 2021.

Vi håber at mange kommer og bakker op om det fortsatte lokalpolitiske arbejde i Alternativet Aarhus.
Bestyrelsen