Josephine Fock trækker sig som politisk leder

Yes!!! Det er den bedste nyhed jeg længe har læst Maja, du har jo en særlig stjerne hos mig :slight_smile: <3

Kære Anita,

Jeg støtter fuldt ud op om dit budskab, jeg ved ikke så meget om det med delt ledelse, så den debat vil jeg forsøge at følge tæt.
Også er jeg enig ift oplevelsen af Kim Hjerrild, som jeg har hørt i både tale og på skrift flere gange- velformuleret, med tydelighed og troværdighed.

Bedste hilsener
Nanna

Tak til Josefine for det store og nødvendige arbejde - og for at trække sig i god tid før kommunalvalget :green_heart:

Tak til HB for at sætte processen i gang omkring valget af ny politisk leder. Jeg forventer

  1. at det rent praktisk foregår lige så godt som sidst - det var en fin afvikling

  2. at vi efter valget får en start for den nye politiske leder, med større fokus og opbakning fra os alle.

  3. at vi bevarer de fleste pladser i landets byråd.
    :green_heart:

2 Synes om

Kære Anita, medlem af det gode parti Tak for det gode og vigtige forslag. Jeg tror også, at DELT LEDELSE vil være godt for det gode parti , så kan der også blive mere opmærksomhed til bevægelsen De bedste hilsner Julie Margrethe Astasdatter

Det er nok en nærmere diskussion værd, Margrethe. Men jeg tænker vi afventer udspil fra HB og så kan vi se hvordan mulighederne for at tage diskussionen nu er, eller om den skal tages på et andet tidspunkt .

Kære Peter!

Du har en del forventninger - tre forventninger, står der overfor og - kvalitativt en langt højere forventning, end indfriet efter valget, den 1. februar 2020, tænker jeg…og måske flere?

Hvordan har du selv bidraget til, at de forventninger ville kunne indfries?

Kærlig hilsen Gunfight :sparkler:

1 Synes om

Set et sted at hun stiller op til folketings valget ???

Kære Julie Margrethe Astasdatter :sparkler: :sparkler: :sparkler:

Hvordan kan det være, at du skriver tre spørgsmålstegn ved det?

Kærlig hilsen Gunhild :sparkler:

Kære Anita :slightly_smiling_face:

Rigtig god ide med delt ledelse, men hvorfor kun to?

Kærlig hilsen
Gunhild :sparkler:

For at høre om andre skulle have hørt eller sete det.

Ok , Jamen så så vil jeg gerne svare dig, at det har jeg også lagt mærke til, da det kom i et referat…

Og hvor er det dejligt med en folketingskandidat, der ønsker at udtrykke Alternativets politik - det er jeg virkelig, virkelig taknemmelig for! Det er ikke en nem arbejdsplads, har jeg indtryk af!

Kærlig hilsen
Gunhild :sparkler: