Jeg tror at Alternativet kan blive kæmpestort

Hej alle.

Med den seneste finanslov bliver jeg virkeligt bevidstgjort om hvor vigtigt det er at stemme til et Folketingsvalg.

15000 syge dagpengemodtagere får stjålet deres ferie. Sikken grænseløs smålighed.

Når jeg kigger ud over det politiske landskab ser jeg en masse partier som overordnet mener det samme.

Så hvem skal jeg så stemme på når de fleste partier er ens ? Jeg kan ikke engang stemme på Socialdemokratiet længere. De er også efter de svage i samfundet.

Jeg vil mene at Danmark er stærkt nok til vi allesammen kan være her uden at skulle trynes konstant.

Jeg tror der er mange der er enige. Derfor tror jeg at Alternativet bliver stort.

3 Synes om

Hej Carsten.

Jeg kan kun håbe på,at du får ret… Det politiske klima er gennemsyret af mangel på medmenneskelighed,vilje til at handle for alles bedste ( især miljø og socialpolitikken ser jeg som hårdt ramt) vi skal være opmærksom på at huske at skabe en positiv stemning i hverdagen og bane en vej for venlighed og imødekommenhed og være bære til at at vise at dén opførsel også er lig med med Alternativet :slight_smile:
Mvh Morten

1 Synes om

Håber også du får ret. Nu må vi se hvad der sker når denne regering er færdig, for vi skal jo også levere resultater. Vi skulle gerne nå derhen hvor vi ikke får skudt i skoen at vi kun har luftkasteller på partiprogrammet.

Ja du har ret.

Det er de små partiers muligheder. At de har visionerne, de skæve ideer, drømmene og håbet . Spørgsmålet er så om de små partier kan leve op til alt det hvis de får magten. Så er der selføli en anden virkelighed. Jeg tror at luftkasteller er vigtige i startfasen.