Jeg stiller op som spidskandidat for Alternativet København til Kommunalvalget 2025 💚

Jeg stiller op som spidskandidat for @Alternativet København til Kommunalvalget 2025 :green_heart:

Jeg brænder for at skabe en grønnere og mere progressiv verden, og hvis ikke den drøm skulle kunne blive til virkelighed i netop København - hvor så?

Alternativet står overfor en historisk mulighed for at være med til at vælte et over 100 år langt socialdemokratisk bystyre. Det er en kæmpe mulighed for at skabe et grønnere København med flere grønne områder, parker og mere plads til de levende liv og mindre asfalt og bilos. For at give københavnske børn og unge de bedste forudsætninger. For at skabe et grønt, retfærdigt, frit og progressivt København. Det kræver en stærk grøn og modig stemme på Rådhuset. Og det vil jeg gerne stå i spidsen for.

Med et brag af en EP-valgkamp sammen med de skønneste frivillige og venner, kreative idéer, musik og uendelige timer i debatter og på gaden, er jeg ikke i tvivl om, at jeg slet ikke er færdig med politik. Tværtimod. Jeg brænder for at gøre verden og København grønnere og mere omsorgsfuldt.

Alternativet København vælger spidskandidat d. 9. november i år. Hvis du er medlem og bosat i København, kan du komme og give din stemme.

Og du kan også allerede nu hjælpe mig med at få skudt valgkampen godt i gang ved at donere på MobilePay-nummeret: 547856

Eller ved at melde dig ind i kampagnen via denne formular: