Jeg har sat en dato for udmeldelse

Jeg har i flere omgange, været i “dialog”, med meget højtråbende personer i Alternativet, som har den mening, at de bedre vide hvad jeg skal. Jeg valgte Alternativet fordi, at alle kunne have deres mening, og at vi med alle meninger kunne finde nogle punkter, hvor vi kan gøre forskel.
Men flere af vores “værdier” er under press, fordi man ikke må mene noget Alternativt til:
Vegetarmad, Corona pas, landbruget og så videre.
Men vi vores parti, bliver ekstreme i vores synspunkter, så er det sidste periode i folketinget, tror jeg.

Jeg vil holde fast i princippet, at alle er kloge nok til at tage stilling. Så vi skal ikke pege fingre og være med på at udskamme , vi skal oplyse og arbejde for for ændring af holdninger. Da dem og os, vil føre til mere splittelse og mindre samling.

Så alle skal lige hjem på puden og tænke over hvordan vi taler det gode op, og ikke “de andre ned”.

Ligeledes skal vores politiske spidser, stoppe med at finde fejl hos de andre partier, men kun støtte det vi syntes de gør godt, efter vores politik. Ellers “Hold Kaje”

Jeg er stadig alternativist fra første dag, men det ser ud som om partiet er blevet overtaget af personer der mener, at deres holdning er den “eneste rigtige”, og der står jeg af. For disse mennesker lytter ikke, men er hele tiden klar til at sige det igen.

Men selv om man siger det tusinde gange, bliver det ikke mere rigtigt, men man holder bare op med at lytte, og forlader stedet når lejlighed byder.

Jeg har betalt til sidst i marts, og hvis det ikke bedre sig, må jeg med sorg forlade en ellers god ide og bevægelse.

2 Synes om

Kære Thomas Arthur Nielsen :green_heart:

Ja, vi skal bevare at tale hinanden op med den forskellighed, som vi alle har ret til! Godt, at du siger fra! Det SKAL DER VÆRE PLADS TIL I Alternativet - hvor ellers?

Kærlig hilsen :green_heart:
Gunhild

2 Synes om

Tak for din holdning til, retten til at være forskellig.
Jeg var i alternativist inden det opstod.
Det er stadig det bedste Alternativ, i dansk politik.

2 Synes om