Invitation til planlægningsmøde for Naturmødet i Hirtshals

Kom til planlægningsmøde for Naturmødet i Hirtshals

tirsdag d. 7/3 kl.19-21.30 i partilokalet på Vesterbro 57 i Aalborg

Også i år afholdes et Naturmøde i Hirtshals fra d. 18-20/5, der handler om menneskers brug af naturen. Ligesom sidste år vil vi i Alternativet deltage med en stand, aktiviteter og debattører og gøre vores til, at vi viser, at menneskets brug af naturen skal være bæredygtig, både på kort og langt sigt.

Arrangementet planlægges og udføres af medlemmer fra alle lokalkredse på tværs af Storkredsen - derfor modtager du denne invitation.

Vi har brug for alle gode kræfter til at gøre Alternativets stand og aktiviteter spændende og vedkommende. Hvis du vil give en hånd med at rejse standen, stå i den og svare på spørgsmål, lave spændende aktiviteter eller andet, må du meget gerne dukke op til planlægningsmødet, således vi i Alternativet Nordjylland kan få et overblik over frivillige og aktiviteter.

Jeg deltog sidste år til Naturmødet, og jeg kan kun sige, at det er alletiders chance for at møde folk fra Alternativet og andre natur-interresserede, og for at gøre folk opmærksomme på vores politik. Hvis du vil have mere information om naturmødet, se her: Program for Naturmødet 2017

Facebookevent for planlægningsmødet kan findes her: Planlægningsmøde

Jeg håber, vi ses
Bent Jørgensen - tovholder
tlf. 29 91 66 57 / hjoerring@alternativet.dk

Michael, Susanne og Ole gør standen klar til Naturmødet i 2016