Invitation til 2 medlemsmøder før jul 22

Hvor herligt at Alternativet er genopstået og samlet om at redde klimaet, biodiversiteten, natur & miljø. Alternativet har vist sin styrke fra intakte celler over hele landet (91 kandidater stillede op i hele Danmark), og med hele 6 mandater som grønne bannerførere i folketinget åbner vi dørene lokalt i Alternativet Lolland-Falster for nye og gamle medlemmer, der har mod og vilje til klimakampen.

Så hjertelig velkommen til nye og gamle medlemmer - 29 i alt - velkommen til et skabende fællesskab.

Lokalt gælder det om at vinde den Den Grønne Omstilling på Lolland-Falster. Som de skrev i Folketidende, så står Alternativet ikke ret stærkt på Lolland-Falster, men det skal vi gøre noget ved. Alternativet fik 531 stemmer i Guldborgsund og 262 stemmer i Lolland - det er et flot udgangspunkt.

Bestyrelsen for Alternativet Lolland-Falster inviterer til medlemsmøder for at lære hinanden at kende, for at lære Alternativets politik at kende mere grundigt og for at komme med initiativer til at udvikle klimapolitikken på Lolland-Falster.

Der er planlagt 2 medlemsmøder inden jul hos Ulla Munksgaard, Hovbøllevej 4, 4880 Nysted (adressen er tæt på Døllefjelde-Musse og lidt centralt for folk fra Guldborgsund og Lolland).

Mandag den 14. nov. kl. 19:00-21:00 med temaet Alternativets landbrugspolitik. Den kan læses i hæftet “Et helt andet landbrug” - utroligt inspirerende for nye tanker. (Tilmelding i eventkalenderen på AlleOs AlleOs // Alternativet )

Mandag den 12. dec. kl. 19:00-21:00 med temaet Alternativets transportpolitik. Her træder Peter Kjær Hansen til på Zoom og som tidligere ordfører på området giver han sin viden fra sig. Hele politikken kan læses på “Transport - En trafikal Redningsplan for Danmark”. (Tilmelding i eventkalenderen på AlleOs AlleOs // Alternativet )

Vi glæder os til at møde jer - og serverer kaffe, te og vegansk kage.

Af hensyn til serveringen, er det vigtigt for mig at vide, hvor mange der kommer, så meld dig venligst til i eventkalenderen og skriv til mig (ulla.munksgaard@alternativet.dk), hvis du har en med, som ikke er medlem og derfor ikke kan melde sig til i event-kalenderen.

Hvis du ikke har transportmulighed til Hovbøllevej 4, så skriv til mig på ulla.munksgaard@alternativet.dk , så organiserer vi en samkørsel.

:green_heart: Ulla

PS du kan følge os på Facebook Alternativet - Lolland-Falster