Information Årsmøde 4 marts

Kære alle,

Vi glæder os til at se jer til årsmøde i lokalforeningen Halsnæs den 4 marts kl 19 på Kirkebakken 15E i Hundested.

Vi kan oplyse at lokalforeningen er overgået til at have fælles konto gennem storkreds Nordsjælland, og derfor ligger regnskabet i regi af årsmødet for storkredsen, som afholdes den 15 marts i Hillerød- se indkaldelsen derfra.

Der er indkommet opstillingsgrundlag fra Sofie, Mariane og Nanna som alle 3 fortsætter i bestyrelsen i Halsnæs.

Svar gerne på denne mail om I kommer, så vi ved nogenlunde hvor mange drikkevarer og snacks der skal stilles frem.

Forresten bliver der måske snart udskrevet valg til Folketinget, og Alternativet har allerede en liste med 10 kandidater som stiller op. Vil du være frivillig, så mød op- så kan vi snakkes ved om hvad det kunne være!

De bedste grønne hilsener

Bestyrelsen

Opstillingsgrundlag til bestyrelsen i Alternativet Halsnæs 2026

Opstillingsgrundlag for
Nanna Høyrup

Kære medlemmer af Alternativet Halsnæs

Jeg vil gerne fortsætte som bestyrelsesmedlem i Alternativet Halsnæs lokalafdeling. Mit fokus er fortsat på det lokale engagement på områder der handler om naturens og menneskers trivsel, også forbundet med det landspolitiske.

Alternativets synlighed i kommunen, er vigtig. Vi bidrager med nysgerrighed og nye idéer, og værner også om det som gør vores egn så attraktiv. Her især med fokus på naturen. Den har brug for vores stemme.

De bedste hilsner
Nanna Høyrup

Opstilingsgrundlag for
Mariane Lunden

Jeg, Mariane Lunden stiller mig gerne igen til rådighed som bestyrelsesmedlem for Alternativet Halsnæs.
Jeg vil fortsat involvere mig i den lokalpolitiske dagsorden for både naturen, klimaet, boliger og byggeri og ikke mindst trivsel for borgere i Halsnæs.
Derudover vil jeg selvfølgelig følge det landspolitiske, så vi i Halsnæs fortsat er en del af det store fælles .

Vh Mariane

Opstillingsgrundlag for Sofie Faureholm Lundsberg

Jeg er Sofie. Jeg er 35 år og bor i Hundested på syvende år. Jeg er uddannet pædagog og Human Design Reader. Jeg har været medlem af Alternativet i knap et år og jeg ønsker at stille mig til rådighed for bestyrelsen i Alternativet Halsnæs.

Jeg vil stille op med hele mit menneske og jeg håber på at kunne bidrage med min person, som er nysgerrig, nytænkende, ærlig og kærlig. Integritet er virkelig vigtigt for mig. Jeg holder meget af at være i dialog med mennekser og jeg tror på at vi sammen er stærkere. Samt at det styrker vores ånd at vi er åbne overfor hinandens forskelligheder og bevidstheder.

Jeg holder virkelig meget af mennesker og mit hjerte bløder for dem, som føler der mangler alternativer til deres individuelle behov i tilværelsen. Samt for naturen og dens uvurderlige eksistens.

Jeg har et stort ønske om at være med til at skabe en politisk kultur der er autentisk og blød. Jeg tror på at uanset hvor stor synlig indflydelse vi har eller ikke, vil de vigtige budskaber sprede sig energisk. Det er så vigtigt for fremtiden at vi er!

Jeg er klar til dialoger og til at træffe beslutninger i fælleskab. Jeg vil gøre mit bedste i forhold til at sprede omsorgsfuldt og grønt håb - både i Alternativets bestyrelse, men også i Halsnæs kommune, i Danmark og i hele verden.

Varme hilsner Sofie Faureholm Lundsberg