Indkaldelse til opstillingsmøde Alternativet Storkreds Sjælland

Kære alle i Alternativet Storkreds Sjælland

Hermed indkaldelse til opstillingsmøde Alternativet Storkreds Sjælland.

Mødet afholdes lørdag den 15 august 2020, Solrød Bibliotek - mødelokaler 1. sal, Solrød Center 4, 2680 Solrød Strand klokken 10:00 - 13:00.

Indskrivning klokken 09:30 til 10:00.

Link til AlleOs

Husk at tilmelde dig på AlleOs eller på mail storkreds.sjaelland@alternativet.dk

Vi har en begrænsning på 28 personer i forhold til COVID-19. Bliver vi flere finder vi anden løsning.

Venligst bestyrelsen Alternativet Storkreds Sjælland

Se dagsorden samt skabeloner til opstilling i vedhæftede filer

Indkaldelse til Opstillingsmøde 15 august 2020.pdf (30.1 KB) Kort_OpstillingsgrundlagHB.docx (13.6 KB) Langt_OpstillingsgrundlagRV2021.docx (22.5 KB)

Hvilken dato? Jeg kan ikke umiddelbart se datoen for mødet.

Tak Ulla

Nu også med dato :slight_smile:

Venligst /Dan

Hej Ulla

Mødet er den 15 august 2020.

Det er nu også rettet på dialog :slight_smile:

Nu fandt jeg eventet på AlleOs ved at benytte linket her på dialog.
Når jeg søger på AlleOs under Storkreds Sjælland så er det kun årsmødet for Slagelse der dukker op og ikke opstillingsmødet.
Derfor var det lidt svært at finde (uden link), da jeg skulle gennemgå alle events på AlleOs.

Er det muligt at eventet markeres som værende et event i Storkreds Sjælland, så det bliver lettere at finde på AlleOs og ikke mindst have opmærksomheden med videre når der skal laves fremtidige events på AlleOs…?

Hej Danny
Tak fordi du melder tilbage på det udsendte. Men lige det du beskriver løb jeg faktisk også ind i selv. Jeg kan ikke give dig et godt svar på hvor, men tror der evt. er en fejl på dialog. Jeg fejlmelder.

I den nye udsendelse, her er så både dato og link til event.

Venligst /Dan