Indkaldelse til ekstraordinært årsmøde i lokalforening Odense

Kære alternativister i Odense.

Vi skal have afholdt et suppleringsvalg til vores tillidsgruppe (bestyrelsen) for lokalforeningen Odense.

Mødet finder sted den 16.9. kl. 17.00 på Byens Højskole for enden af Kongensgade.

Vores kasserer Jonas har fået arbejde i Åbenrå og er samtidig flyttet dertil.
Jeg selv vælger at stoppe, som forperson for tillidsgruppen på dette møde, fordi jeg rent tidsmæssigt ikke kan få tingene til at hænge sammen.
Jeg fortsætter dog i mit hverv som formand for Odense Kommunes Verdensmål Udvalg, som jeg er blevet udpeget til af lokalforeningen.

Så, hvis du brænder for at udvikle din alternative lokalforening og gerne vil være med til at præge den kommunale poltiske udvikling i Odense, så har du chancen nu.

Send en kort besked med to linjer om dig selv til odense@alternativet.dk - gerne i god tid inden mødet.

Der bliver på mødet ikke valgt hverken kasserer eller forperson, men kun nye medlemmer til bestyrelsen.
Bagefter konstituerer bestyrelsen sig med de forskellige poster.

Hvad sker der ellers?

Der er fart på.
I den politiske baggrundsgruppe er vi så småt ved at forberede os på budgetforhandlingerne for 2020.

  1. forhandling i byrådet er d. 9.10.19
    Baggrundgruppen kan du finde her: Alternativet Odenses Politiske Baggrundsgruppe | Facebook

Den 7. september er vi tilstede på Det Fynske Folkemøde afholdt af Fyens Stiftstidende.
Du kan finde eventet her: Det Fynske Folkemøde 2019

Den 8. september er vi med på Miljøets Folkemøde og Fjordens Dag på Stige Ø.
Du finder eventet her: Miljøets Folkemøde 2019

Mange grønne hilsner

Peer Locher
Forperson for Alternativet Odense