Kære medlem af Alternativet i Glostrup
Hermed en invitation til dette års årsmøde/generalforsamling, som finder sted onsdag den 25. april 2018 kl 1900 i mødelokale 5 i Glostrup Fritidscenter (svømmehallen). Der vil blive serveret te, kaffe, sodavand og kage.
Dagsorden:
- Valg af dirigent.
- Valg af stemmetællere og referent og registrering af fremmøde.
- Beretning fra bestyrelsen.
- Fremlæggelse af det reviderede regnskab og budget til godkendelse og fastlæggelse af lokalt kontingent.
- Behandling af forslag fra medlemmer.
- Valg af bestyrelse og suppleanter. Bestyrelsen består af mindst 3 og højst 5 medlemmer. Medlemmerne vælges for 2 år af gangen. Ved den første ordinære Generalforsamling efter stiftelsen er 2 bestyrelsesmedlemmer på valg. De kan genvælges. Rækkefølgen findes ved lodtrækning. Bestyrelsen konstituerer sig umiddelbart efter valget og meddeler generalforsamlingen.
Der vælges op til 2 suppleanter (de rangeres efter stemmetal) såfremt der er kandidater. - Valg af udvalgsmedlemmer
- Valg af kandidater til Kommunalbestyrelsen
- Ændring af vedtægter
- Valg af ekstern revisor
- Eventuelt – herunder ikke forslag til afstemning.
Vel mødt
Bestyrelsen for Alternativet Glostrup