Indflytterfest for Alternativet Østjylland og Alternativet Arhus

Kære fantastiske og skønne Alternativister!

Vi i Alternativet Østjylland og Alternativet Århus er flyttet i nye lokaler Jægergårde 164 A, 1. sal. Derfor vil vi gerne Indbyde alle der måtte have lyst til at fejre det med et glas boblevand og snacks kl. 1830 i vores nye lokaler hos Worldperfekt og Århus Mad og Marked som også vil deltage i festen. Her er der altså også mulighed for at komme til at kende vores samboer.
Jeg håber, at der er nogle der vil spille lidt live musik, måske lidt fællessang eller en der kan være DJ. I så fald må de meget gerne kontakte undertegnede. Hvis ikke nogen melder sig vil jeg sørge for dansemusik fra mit 25 år gamle anlæg. Jeg glæder mig til at danse med jer.
[- YouTube]funky%20dance|690x387
Der skal i hvert fald nok være drikkevare og musik. Velkomstbobler og snacks er gratis og derefter vil der være øl, vand og vin der kan købes i baren!, hvor jeg håber at nogle melder sig til at stå. Jeg har også brug for hjælpende hænder til at slæbe drikkevare til dette arrangement. Hvis nogen vil hjælpe eller har lyst til at skabe rammerne for dette arrangement bedes I ringe til undertegnede.
Jeg håber vi kan få en rigtig festlig aften/nat sammen.

Kærlig Hilsen
Thomas Quist Mortensen
Tlf. 42736897