Hvor er vi egentlig henne med dette politik område

Har vi noget på papir?

1 Like

Kære Jens Ole!

Det er jo et meget relevant spørgsmål - i betragtning af, at verden er under pres global set!
Har du mon fået nogle svar fra andre kanaler end her?

Kærlig hilsen
Gunhild :evergreen_tree: :sparkler:

Det har jeg ikke.
Men jeg deltog i et enkelt fysisk møde og et enkelt digitalt om emnet - og så…

Men efterlysningen af “ordfører” blandt medlemmerne, fik mig til at tænke på området. Og jeg ledte efter en status.
Så jeg kunne godt tænke mig, at vi fik “snakket om” FN, NATO og EU set fra den vinkel. At vi fik “snakket om” det vi i dag kalder Værnepligt, om hjemmeværn og om civil forsvar.
Og så om det der interesserer mig allermest: om Veteraner.

Jeg er jo geografisk så langt væk fra “magtens centrum” som det er muligt - så …
Men nu hvor alle har accepteret, at digitale møder er ok - kunne det måske lade sig gøre at få en debat i gang?

Hej igen, Jens Ole! Jeg tænker, at det måske kunne være relevant at få pustet liv i den samtale igen, som du deltog i…Hvad mon du tænker om det. Og kunne de øvrige også tænkes at genoptage samtalen.

Jeg har ikke megen viden om emnerne, som du nævner, men jeg kunne sagtens være nysgerrig i forhold til at opbygge / udvikle ny viden om emnerne, som du beskriver.

Jeg kunne godt være interesseret i at indgå et samtalerum på nettet i løbet af november måned.