Hvor er aktiviteten i Alternativet?

Helt enig…

Hvor pokker er den “Alternative-tænketank”?

“Dialog” og “AlleOs” er jo et superbe værktøjer for partiet, til at se kompetencer og finde talenter!!!

Men bliver de brugt ???

2 Synes om

@Line_Aaen Hej Line, tusind tak for det rigtige fine svar.

Jeg har måske også fundet den liste over grupper som burde være mere synlig. Her kan man finde links til de facebook grupper hvor al aktivitetet er.

Facebook er bare ikke for mig et godt medie til at danne bund en god organisation. Man har intet kontrol ( og privacy som jeg ikke engang selv er obsessive omkring, ligger hos en amerikansk virksomhed).

Notifikationer kan man ikke styre og vælger facebook at lukker grupperne har man mistet alt sit indhold!

Desuden kan man ikke rigtig søge i facebook indhold, så der er ikke noget information til dem som kommer efter.

@anon43776125 Jeg syntes det er rigtig gode værktøjer som selvfølgelig altid kan gøres bedre (hvad kan ikke det), men det er en rigtig god gro bund.


Er det ideen at man skal spamme alle facebook grupper hvis man vil have en dialog på tværs af alle storkredse som det er nu, sådan som folk bruger medier i alternativet?

4 Synes om

Man skal ikke spamme. Man kan ved at være tilmeldt en gruppe følge opslag på siden. Man behøver ikke at skive opslag selv. Men kan skive private beskeder til enkeltpersoner. Behøver ikke skive til alle.

1 Synes om

Her i Nordjylland har vi forskellige teams, hvor vi snakker på kryds og tværs af kredsen. Og det forgår her på alle os

2 Synes om

Se lige dette om de POFO - Politisk Forum - strategimøder, som foregår lige nu:

1 Synes om

Som medlem finder jeg det meget uheldigt, skuffende og opsigtsvækkende, at Alternativets ledelse (beslutningstagere) ikke selv bruger det medie på alternativet.dk, som de i sin tid har oprettet, til at vi medlemmer kan bidrage aktivt og komme med politiske forslag osv.
Det er lidt at gøre grin med os og vores (spildte?) tid på at skrive disse forslag… og støtte hinanden i samme.

Jeg troede rent faktisk at Alternativet var et alternativt parti, som lyttede mere til sine medlemmer end andre partier. Men jeg er desværre ved at være lidt i tvivl.
Umiddelbart virker det som om det kun er medlemmerne, som lytter mere til hinanden - uden om ledelsen… Håber virkelig jeg har uret?

5 Synes om

En af de ting der fik mig til at melde mig ind i alternativet var målet om at skabe en ny involverende politisk kultur. Synes denne tråd beskriver godt, hvor lidt involverende kulturen i alternativet er blevet. Håber vi kan ændre på det og lykkes med at involvere medlemmerne mere.

7 Synes om