Husk at indsende jeres forslag

Kære alle

Tak fordi i har budt ind med alle de spændene forlag og input.
Deadline for at indsende forslag til Landsmødet er i morgen lørdag den 7. april kl. 10.00
Så hvis du har arbejdet på et forlag, så er det nu du skal udfylde skemaet på Landsmødet side og finde finde mindst 5 stiller fra forskellige kommuneforeniger eller 10 fra din egen, for at forslaget kan blive stillet.

Mail adressen det skal sende til står i skemaet.

Glæder mig til at se jer på landsmødet

kh
tina

Kære Tine

Hvordan forholder man sig egentlig med forslag til ændringer af vedtægtsændringsforslag?

Du / HB har nemlig et “Vedtægtsforslag Persondataforording”, som jeg allerede nu har et ændringsforslag til - som jeg ikke har set reaktion på fra din / jeres side.

Du / I kan se det har:

https://dialog.alternativet.dk/t/vedtaegtsforslag-persondataforordning/8262/14?u=christine

Skal jeg allerede nu skrive dette som ændringsforslag til jeres ændringsforslag og finde stillere - eller hvordan gør man rent praktisk?

Hilsen Christine

2 Synes om

Hej Christine

Vedtægerne som hb stiller blev som det fremgår at teksen omkring dem genbehandlet at HB i går, færdigskrevet den 3 og godkende at HB den 4 april.
Så den proces er afsluttet.
Så hvis du ønsker at stille et alternative forslag, med dine tilføjelser så skal de skrive det og finde stiller og indsende det inden i morgen kl 10.00

Kh
Tina

Nej ingen interesse, ungt friskt parti og unge friske medlemmer. Jeg vente og ser, udvikling ift.

kant - forskel, karma - energi, kærlig og rummelighed… **Info. En viden erfaret partiet Alternativet

frivillig tænker jeg. Sådanne også en senior borger menneske +50 år** med vigtigt erfaret viden,

forening, familie og et arbejde genn em flere end 30 år at… at… At +50 år grp. kan føle sig hjemme

forening og parti Alterntivet.

Flotte smukke kærlige ord, tekster, dogmer skal være Alternativet imorgen vores værdier, vilkår og

Og derfor, nej ingen interesse ift. forslag og et. landsmøde 2018. Det giver ikke mening for mig.

Ja tak: Mod til at ville, mod, ydmyg, humor og… Og mere forening og parti Alternativet!

Jan…