Help jeg bliver tvangsmeicineret uden grund på glostrup hosp

Jeg skal ny injiceres med medicin som ikke kanbegrundes hvorfor
Jeg et på lukket afd i glostrup Q-172

MVH
medlem 22862
Per Fisker Gedby
(Vagabonden fra årsmødet på fyn)

SOS

1 Synes om

Kære systemkritiker- VAGA, Per Fisker Gedby

Jeg har læst dit indlæg og også de to artikler, som du har lagt op efterfølgende. Og jeg forstår dig sådan, at du gerne vil være fri for medicin.

Jeg læser, at du søger nødhjælp, fordi du skiver “SOS” til sidst i dit første indlæg ud af tre.
Du oplyser, at du er på lukket afdeling i Glostrup.

Har du selv bedt om at være på lukket afdeling i Glostrup?
Hvis du ikke selv har bedt om det, tilbyder jeg at tale med den eller dem, som i givet fald har bedt om det.

MVH Gunhild, medlem af Alternativet.

2 Synes om

Hej Gunhild.
Det er vældig pænt af dig, at svare på min mail,
og dernæst , at du tilbyder at tale med den person, som har bedt om at få mig spærret inde.
Personen er min egen læge:Lægerne Kirkebjerg:
Samia Ditta
Park Alle 156
2600 Glostrup

Hun er på ferie i øjeblikket har jeg fået at vide da jeg ringede dertil.
NEJ, JEG HAR BESTEMT IKKE BEDT OM AT BLIVE SPÆRRET INDE

3 Synes om

Jå, systemkritiker Per. Jeg tænker, at det er vigtigt både at tage hånd om systemvinklen sideløbende med dit personlige forløb.

I forhold til det personlige har jeg set, at det jo ikke lader sig gøre for mig at e-maile til din læge, idet jeg ikke tilhører kundegruppen. Så jeg tænker, at jeg skriver et brev og sender det med post nord til hende…Og jeg sender kopi af brevet til dig via mail til dig på mandag.

Derudover så vil jeg anbefale dig mht. systemkritikken at ringe til Alternativets psykiatriordfører Rasmus Fooged. Han har tlf. nr. 23 70 18 70. Jeg ved ikke, om han har set dine oplæg her på dialog, så…

2 Synes om