Har du en time eller mere til valgkampen?

Valget bliver d. 5. juni. Vi skal gøre det til et klimavalg og vi skal sikre Alternativet flest mulige stemmer. Vil du bidrage - med en time eller mere så skriv gerne til helena.udsen@gmail.com som er min kampagneleder.
Følg også med på Alternativet Gentoftes Facebookside

Alt efter tid og lyst kan vi så godt bruge din indsats til enten at:

  • dele flyers ud og gå i dialog med vælgere
  • arrangere mød-din-kandidat-kaffe eller gå-tur (vælgervandring) med dine egene kontakter
  • sætte plakater op på lørdag fra kl. 11.0–14.00 - mød op på Sigridsvej 10
  • arrangere politisk samtalekøkken med Karen Elleman (V), Anne Sina (A), Hanne Bjørn Klausen (C) og Marianne Victor Hansen (Å)
  • Dele og like mine og Alternativets opslag, videoer mm. på de sociale medier
  • SKRIV TIL OS om arrangementer hvor det kunne være relevant at deltage og/eller dele flyers ud.

Kan du samle fra cirka 8 naboer, bekendte, venner mm. der har lyst til at snakke politik en times tid med mig, så kommer jeg gerne i dit hjem eller arrangerer en gå-tur i området hvor vi kan snakke alle emner de fremmødte har lyst til.

Jeg deler flyers ud (næsten) hver morgen fra 8.00-9.00 og hver eftermiddag fra 16.00-17.00 - skriv til Helena hvis du vil med en enkelt gang eller to.
Skriv helena.udsen@gmail.com hvis du har forslag til hvor der er godt at dele valgmateriale ud.

Du kan læse mere på MVHalternativet.dk og på www.alternativet.dk

God valgkamp - håber at se dig eller få din opbakning på Facebook

Tusinde grønne hilsner,
Marianne Victor Hansen