Grundlovsmøde med gang i Esbjerg kommune

Kære, dejlige medlem!

Du er hermed invitereret til grundlovsmøde med gang i den 5. juni

Vi inviterer nemlig alle med interesse til et grundlovsmøde på plænen foran Huset i Nørregade. Og alle skal være hjertelig velkomne!

Vi starter lidt alternativt og inviterer fremmødte på en lille gåtur rundt i byen. Som filosoffen Kierkegaard sagde, ”Jeg har gået mig mine bedste tanker til, og jeg kender ingen tanke så tung, at man jo ikke kan gå fra den”. Så lad os sammen gå og få talt sammen. Som deltager er du med til at bestemme hvad samtalen skal indeholde.

”Gangbestyrere” vil være Alternativets lokale folketingskandidat, Karin Rohr Genz og folketingskandidat
(dog stadig aspirant) Edvard Korsbæk. De vil ligeledes komme med hver deres lille tale, når vi lander på plænen igen, ligesom deltagerne også kan komme med indslag.

Vi starter med at gå kl. 15.00 og er tilbage ca. en halv time. Der gås i et tempo så alle kan følge med, og er der nogen der har brug for et skub til kørestolen eller en støttende arm, så klarer vi også det. Vi er vært ved en kold øl/sodavand, når vi lander igen. Har man ikke mod på gå-turen, så vil der være rig mulighed for samtale på plænen.

Arrangementet slutter senest 17.30. Vil man gerne have lidt mere ud af grundlovsdagen, så deler vi plænen med de gode folk fra Socialdemokraterne, som allerede starter deres arrangement kl. 13.00.

Vi glæder os til at se jer den 5. juni, kl. 15.00, på plænen foran Huset i Nørregade, Esbjerg.

Opstillingsmøde i Aabenraa den 30. juni
Som ovenfor nævnt vil Edvard Korsbæk gerne stille op som kandidat til næste folketingsvalg, men vi skal jo også gerne have ham valgt som kandidat, og det har vi kun muligheden for ved storkredsens ekstraordinære opstillingsmøde, op som finder sted ved Aabenraa (Mere om arrangementet her: AlleOs // Alternativet). Vi prøver at samle et par bilfulde, så hvis du gerne vil med, men ikke lige ved hvordan du kommer til Aabenraa, så kan du kontakte os på esbjerg@alternativet.dk, eller forperson Steen på tlf. 20937179

Ribe Dyrskue den 27. juli
Vi har længe haft et stort ønske om at lave noget i Ribe, og nu sker det endeligt, idet vi har lejet os en stand på Ribe dyrskue. Nærmere info følger, men i skal under alle omstændigheder være hjertens velkomne til at kigge forbi.

:green_heart: Bestyrelsen for Alternativet Esbjerg
-ikke blot byen af navn, men hele kommunen til gavn :green_heart:

Undrer mig lidt over, at hverken Tudlik eller jeg har modtaget dette nyhedsbrev.

Har i tjekket de mailadresser som i har angivet inde på AlleOs?
/Steen

min fandt jeg i spam kassen.
Tudliks er stadig ikke set - Og hendes adresse er rigtignok - både den her i St. Darum, og den på mail nettet.

Hej! :slight_smile:

Det eneste vi kan ser herinde i systemerne er, at den faktisk er leveret. Hvad der derefter er sket, kan jeg desværre ikke se… :confused:

// Thomas